Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckad middag. Gästerna gick precis hem.
Fick en intressant träff på tinder. Tog en printscreen och skickade ett typ massutskick och frågade om ngn legat med vederbörande. Vill ju utvärdera 🤷🏼‍♀️

Hade lagt mig i sängen med datorn och pallrat upp den med kuddar på mage/bröstkorg för att glo Netflix. Rörde mig för att ge plats åt hunden och möts av datorn rätt över näsan.
Hade jag inte knölig näsa innan lär jag få det nu. 😂

Sitter i sängen, borde börjat skriva på min inlämning för flera timmar sedan. Istället har jag läst på Buke och spelat spel i mobilen...

Mvh borde delta i VM i prokrastinering :cautious:
Fortsätter på mitt prokrastineringsspår: jag borde även pluggat inför ett prov imorgon. Någon som tror att jag gjort det? Svar: Nix pix.

Jag lär faila provet imorgon. Imorgon blir dessutom första skoldagen för mig på nästan en vecka...

3 h sömn, en lång varm dusch, en dubbeldos huvudvärkstabletter och 2 koppar te senare, så känner jag mig nästan mänsklig som tur är, för snart ska jag ut och köra bil och sen hoppa på tåget norrut :) Ser inte fram emot vare sig tågåkande eller planlöst drällande i flera timmar, men målet med trippen är ju att hämta hund så det är bara att bita ihop och stå ut!

Oj, vilken blåsig natt vi har haft, och det fortsätter nu på morgonen.... Inget mysigt väder alls - jag tror minsann att jag drar på mig vinterjackan igen idag..... :wtf:

Sov i nio timmar inatt. (O_o)
Vaknar av att två väckarklockor skriker sina signaler. Hörde tydligen inte när första började ringa (den ökar i intensivitet eftersom).
Tre härliga plusgrader ute.
Halsont, öronvärk och en förtjusande hosta har jag fått.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 616
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10