Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Badminton horse trials, gör min förhoppningsvis sista tävling som hästskötare. Både kul och ledsamt såklart. Egentligen skulle jag ha slutat efter jul men chefen bad mig att stanna tills efter den hör tävlingen och badminton är ju badminton så jag sa ja.Badminton?! Är det något du tävlar i? Berätta gärna mer !
Men sömnad är väl något som helt klart skulle passa dig va? Och trädgårdsarbete?
Varför vill du inte ha ett sådant jobb ?
Min bil luktar vist häst
Jag har endometrios, hör av dig om du har frågor om vart du ska vända dig eller så. För visst bor du också i Skåne?Sur över att en av mina favoritdagar på året sabbades av magont. Gjorde endometriostest på nätet och fick 8 av 10 "rätt". Borde verkligen ta tag i det.
Jag har endometrios, hör av dig om du har frågor om vart du ska vända dig eller så. För visst bor du också i Skåne?
Rent spontant känns det som att du var fel branchFör det är mest hemstäd, och jag hatar hemstäd
Jag kompenserade det med att söka ett jobb jag gärna vill ha, men som ligger 7 mil bort.
Ja, men du måste remitteras dit och då måste du ha diagnosen innan tror jag. De har 1,5 års kötid typ (jag blev ”remitterad” dit men tackade nej). Det var läkaren som opererade mig som skrev upp mig till teamet. Jag tror dock bara de har de mest svåra fallen.Ja en månad till iaf Visst finns det ett endometriosteam på UMAS?
Rent spontant känns det som att du var fel branch
Nä men allvarligt. Kanske ändå jan vara något om det inte bara är städning enbart? Men jag har full förståelse givetvis om saknaden av din nuvarande kollega blir för stor
Edit: sista meningen är utöver ”nej men allvarligt”
Ja, men du måste remitteras dit och då måste du ha diagnosen innan tror jag. De har 1,5 års kötid typ (jag blev ”remitterad” dit men tackade nej). Det var läkaren som opererade mig som skrev upp mig till teamet. Jag tror dock bara de har de mest svåra fallen.
Tyvärr är det inte ovanligt att det fortsätter trots klimakteriet, så det är onödigt att hoppas påAha ja, anade nästan det. Känner mig dum som inte gjort något åt detta innan 37 års ålder. Men bättre sent än aldrig, gissar att tomten inte kommer med klimakteriet i julklapp i år heller
Tyvärr är det inte ovanligt att det fortsätter trots klimakteriet, så det är onödigt att hoppas på
Varför har ni det rummet som gästrum?! Låter ju lite onödigt att ha bästa rummet till detDet går nog knappt att ha en mer slapp onsdag än denna. Ligger just nu på en spikmatta och det värsta ajaj har precis gått över.
Har jag förresten skrivit redan att jag skurat i gästrummet? (Rummet där jag förövrigt befinner mig i med den helt klart finaste utsikten i hela huset med stora fönster och ser många kilometer med byn, kyrkan, åkrarna, skogen och sommarhagarna.)
Det luktar såpa fortfarande och
Jag inte niVarför har ni det rummet som gästrum?! Låter ju lite onödigt att ha bästa rummet till det
Jag är vaken tills jag somnar... och kan somna allt mellan 23 och 05...Jaha, vilka förutom jag ska vara vakna inatt? Ska valpvaka...
Alltid en vinstlott att vara kvinna!
Det är märkligt hur svårt det har för att regna.... Idag har det varit KALLT, mulet, småblåsigt (väldigt isig vind), och jag har vid ett antal tillfällen känt någon enstaka regndroppe i ansiktet. Men att det skulle komma en regnskur...näpp...HELT omöjligt!