Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju kört lite väl hårt ett tag nu. Är lite för märkt av det. Så nu är det jag som ser till att vila mer, vara i stallet etc.
Ska snart åka och handla valborgsmat och någon smarrig efterrätt. Hoppas de har något bra lamm. Skulle vara gött med grillade lammracks ex. Vi har slut på det just nu. Brukar köpa hela lamm av en kompis. Men vi gillar lamm och äter upp det så fort. Borde köpa falukorv eller ngt för att det ska bli kvar i frysen.
Tog livet av sig? Så många frågor!Nästan värt att skaffa pluskonto för att få mer info om detta. Redig cliffhanger!
Visa bifogad fil 29015
Tog livet av sig? Så många frågor!
Nu är jag i valet och kvalet om jag ska ge mig ut och mota nazister i morgon eller inte. Vill, men vet inte om jag orkar.
En Toyota från slutet på 90-talet va?Skinande rent blåbär
Kommer nog nattvandra nästa år om jag inte jobbar på nation /annat ställe. Valborgsfirande är verkligen inte min grej!Kom just hem efter att ha nattvandrat. Idag om någon gång förstår jag verkligen varför jag väljer att spendera kvällen på byn snarare än på klubb eller någon av Uppsalas nationer. Responsen från ungdomarna var fantastisk.