Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vägrar! Jag har en svart bil - "say no more" :arghh:

Skinande rent blåbär :D

58755099_2774861005864681_2645716724967538688_n.jpg

Jag har ju kört lite väl hårt ett tag nu. Är lite för märkt av det. Så nu är det jag som ser till att vila mer, vara i stallet etc.
Ska snart åka och handla valborgsmat och någon smarrig efterrätt. Hoppas de har något bra lamm. Skulle vara gött med grillade lammracks ex. Vi har slut på det just nu. Brukar köpa hela lamm av en kompis. Men vi gillar lamm och äter upp det så fort. Borde köpa falukorv eller ngt för att det ska bli kvar i frysen. 😂

Jobbat klart men det går inte att scanna så jag hoppas skrivarjäveln är på bättre humör på torsdag :cautious: Hungrig som en varg, tur maken håller på med maten!

Snärtar iväg en kvick sväng till Luleå på torsdag och har så smått börjat fundera på vad tusan man egentligen sysselsätter sig med där, under några timmar :confused:

Fick en förfrågan från ledsagarstället. Personen behövde komma bort lite och ville ha ngn "inte vårdperson" med sig och frågade om jag kunde jobba fredag kväll till lördag morgon. Jorå tyckte jag. Så nu ska vi tydligen ta in på hotell! Gött att käka middag, sova på hotell och käka hotellfrukost och få lön för "besväret"! :D

Stack tidigt från jobbet och stämde möte med avkomman för fika. Nyöppnade fiket visade sig vara en hit. Skoförrådet hade sinat så jag följde med på jakt i stans skobutik. Vem tror ni kom ut med ett par skot - jo jag. :D

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska ge mig ut och mota nazister i morgon eller inte. Vill, men vet inte om jag orkar.

Jag har just stadat skafferi, kylskap och koket i allmanhet. Det ar markligt sa trott man blir av sa lite :cautious:
Tate fick en ny "oforstorbar" boll (stor som en fotboll) att roa sig med i tradgarden medan jag holl pa. Efter 3 minuter var det ett stort nog hal sa han stack in underkaken och kom och visade mig 🙄 Han fick fortsatta att ha sonder den. Nar han kom in och la sig hade han ungefar halva bollen kvar. Jag hoppas han valjer att bara den sa ett tag ... jag ar lat och gillar inte att plocka upp alla bitar fran tradgarden sa Diva inte ater upp dem.:cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 535
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 620
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar