Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nybakad, klar för avsvalning och sen uppdelning, men ryms jag med den i frysen? :nailbiting:

58704224_2776337219050393_1453801061956452352_n.jpg

Har "grävt fram" ampeljordgubbsplantan ur förrådet (där den har fått övervintra). Den hade minsann några nya gröna blad. Får se hur det utvecklas nu när den har fått komma ut på verandan. Sedan har jag petat ner de där fröna från mikro-körsbärstomaterna också. Svårt när frön är så små att de envisas med att gömma sig under naglarna..... O_o:D

Givetvis tågstrul när jag måste hem så snabbt som möjligt för att tempa vår dräktiga tik. Min man skrev att hon satt och skakade, så eventuellt håller kroppstemperaturen äntligen på att sänkas.

Det går nog knappt att ha en mer slapp onsdag än denna. Ligger just nu på en spikmatta och det värsta ajaj har precis gått över.
Har jag förresten skrivit redan att jag skurat i gästrummet? (Rummet där jag förövrigt befinner mig i med den helt klart finaste utsikten i hela huset med stora fönster och ser många kilometer med byn, kyrkan, åkrarna, skogen och sommarhagarna.)
Det luktar såpa fortfarande och :love:

Jag har gjort det igen. Sökt ett jobb jag egentligen inte vill ha, bara för att jag har panik och behöver ett jobb. Nåja. Det har ju blivit bra förr. Och det var ett minst sagt varierat jobb utifrån beskrivningen. Allt från sömnad till trädgårdsarbete.

Badminton?! Är det något du tävlar i? Berätta gärna mer :)!
Jag har gjort det igen. Sökt ett jobb jag egentligen inte vill ha, bara för att jag har panik och behöver ett jobb. Nåja. Det har ju blivit bra förr. Och det var ett minst sagt varierat jobb utifrån beskrivningen. Allt från sömnad till trädgårdsarbete.
Men sömnad är väl något som helt klart skulle passa dig va? Och trädgårdsarbete?
Varför vill du inte ha ett sådant jobb :confused:?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 618
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30