Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag nog att du gör Fick du inte rida 180-hästen igen?Jag har ridit. Typ. Jag kan inte påstå att jag vet vad jag håller på med däruppe.
Jag red medryttarhästen idag. En fuxfröken. Det finns ingen ridbana där men man kan rida i hagen, vilket jag gjorde idag. Men jag kände mig bortkommen. Jag skulle nog behöva lite instruktörshjälp.Det tror jag nog att du gör Fick du inte rida 180-hästen igen?
Jag ska iaf soooova är planenJaha, vilka förutom jag ska vara vakna inatt? Ska valpvaka...
Badminton?! Är det något du tävlar i? Berätta gärna mer !Är apnervös. Mitt fjärde och förmodligen sista badminton har precis börjat
Badminton?! Är det något du tävlar i? Berätta gärna mer !
Men sömnad är väl något som helt klart skulle passa dig va? Och trädgårdsarbete?Jag har gjort det igen. Sökt ett jobb jag egentligen inte vill ha, bara för att jag har panik och behöver ett jobb. Nåja. Det har ju blivit bra förr. Och det var ett minst sagt varierat jobb utifrån beskrivningen. Allt från sömnad till trädgårdsarbete.