Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, wow!
IMG_20190429_220904_728.webp
Ok, han är inte så vacker att titta på men vilken röst! Och vilket band!

Suck. Jobb igen då. Ryggen värker men det får gå. Har inte råd att stanna hemma.
Har dessutom bara sovit cirka fem timmar. Vi var inte hemma förrän halv tolv i natt och så upp vid fem. Jag är trött!
Men men, imorgon är det ledigt igen. Heja!

Jag tror någon försovit sig. En rivstart ur sängen så att det gick som en våg genom den inledde morgonen.
Sen tog det nog max 5-10 min innan sambon sprintade ut till bilen och drog iväg i rallytempo.
Han drar gärna runt i 1,5-2 h på morgonen annars.
Hoppas han hinner! Det skulle skickas iväg en massa storordrar som bör gå
Idag.

Herregud, trodde att jag skulle få en hjärtattack nyss. Fick en notis om att starta om mobilen pga någon grej jag inte förstog mig på, hur som helst... på min gamla mobil gjorde man det genom att hålla inne av/på knappen och hemknappen tills -symbolen kom upp. Men det fungerar (tydligen) inte på denna mobilen, det blir bara en screenshot. Och eftersom jag fått för mig att "jo men man håller nog inne +volym knappen och av/på knappen samtidigt" (istället för av/på och hemknappen) så testade jag det. Det som hände var att jag tydligen har någon SOS sak aktiverad, så när jag gjorde det kom det alltså på något jättehögt ljud liknande en larm signal och jag blev vettskrämd (och nej, mobilen startades inte om)

Jag visste inte ens att den där SOS funktionen fanns och absolut inte att jag hade den aktiverad. Jaja, nu i efterhand är det ju lite roligt i alla fall 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 622
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar