Tack heartBeklagar sorgen @godisklubba
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack heartBeklagar sorgen @godisklubba
Hade jag orkat pendla över en timme enkel väg hade antagligen varit mycket lättare för mig att byta jobb, finns inte så mycket jobb möjligheter i närheten av mig. Med tanke på min utbildning.Så känner jag med. Och jag har bara två månader kvar på vikariatet. Men ändå känner jag "vad gör jag med mitt liv?"..
Säger som @Halfrek byt jobb. Försök hitta nåt annat (jag vet att det är svårt, sitter ju som sagt i samma situation).
Nu ska jag till kiropraktorn och laga ryggen!
Hade jag orkat pendla över en timme enkel väg hade antagligen varit mycket lättare för mig att byta jobb, finns inte så mycket jobb möjligheter i närheten av mig. Med tanke på min utbildning.
alltså va ?!Jag tog en promenad och sitter nu vid ån och glor.
Min granne med den ständigt skällande hunden hade lagt öronproppar i min brevlåda. Jävla kärring.
mycket märklig reaktion. Förstår den inte alls.Är på fortsatt allmänt dåligt humör.
Tanken var att jag och några kompisar skulle fira en annan kompis på onsdag, eftersom hon fyller år i veckan.
Nu när det börjades skriva i våran grupp igen och alla tydligen väntade på att jag skulle svara så valde jag att vara helt öppen med hur det ligger till med mormor. Skrev att det inte längre handlar om månader eller år, utan snarare dagar/timmar och vi har fri besökstid så jag vill gärna sitta där så mycket jag kan.
Hon som fyller år sa att hon förstår och är okej med det, men så svarar en annan person att jag minsann inte är snäll utan otrevlig som inte vill fira mina kompisars födelsedagar. Ehh?? Det var ju INTE det det handlade om. Det handlar om att jag vill tillbringa så mycket tid som möjligt med min mormor innan hon dör, inte att jag inte vill fira min kompis. Det gör jag JÄTTEGÄRNA, men måste jag välja på att eventuellt få träffa min mormor för sista gången eller fira en kompis så prioriterar jag faktiskt mormor, för min kompis kommer ju fylla år fler gånger och jag kan alltid fira henne en annan dag!
Ville egentligen inte få ut något av detta, förmodligen bara skriva ut lite känslor. Känner mig bara helt tom och ledsen just nu. Orkar inte diskutera/argumentera med någon. Orkar knappt tänka.
är det så?! Är det inte mest södra delarna som inför förbud? Här är inget förbud än bara rekommendationer att inte elda. Måste kollaBlir inget spännande alls,stora delar av sverige har eldningsförbud redan.
Fint det blev!Nu har jag äntligen fått upp gardiner i syrummet! Hoppas de hjälper lite i alla fall.
Visa bifogad fil 28881
Varför kalvskinn?Blurk !! Jag tror inte att jag hade varit en kaffedrickare på 1940-talet....(gamla kokböcker kan vara otroligt spännande källor till vardagshistoria!).
Visa bifogad fil 28891
Jag bor i en relativt stor stad, men med en ännu större stad inte allt för långt bort. Alltså finns de intressanta företagen i den större stadenJag förstår precis. Själv hamnade jag ju i en helt annan bransch än vad jag är utbildad till,just för att jag bor (bodde) på "fel" ställe.
Ja, hennes hund är ju av en vallhundsras och "är sån". När den springer fram och tillbaka längs staketet och tokskäller så "vallar den" . Det går inte att göra något åt, så omgivningen ska bara stå ut. (Enligt grannen då.)alltså va ?!
Men hur säkerställer jag att ett jobb erbjuder bra utvecklingsmöjligheter? Här är det lika med noll, trots att jag efterfrågar det.
Alltså jag läste det här lite slarvigt så missade hela delen med hästen.. Hann tänka att men herregud måste sambon kanske avlivas??Väntar på att sambon ska komma hem från turen till bygghandeln så ska jag snart till pålle och ta emot veterinär som ska kolla hans tänder. Håll tummarna det går att åtgärda!
Du menar att det är dåligt att det ser ut som en granat?Men yay vilken sensation. Det har kommit ett nytt överfallslarm för kvinnor, i form av en rosa handgranat Jag spyr.