R
Raderad medlem 68338
Nån som vet vad betalningsvillkoren på faktura brukar vara. Är ett byggföretag. Börjar fundera på om jag borde efterlysa fakturan. Vad är vanligast, 15 dagar..? 30 dagar...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt mellan 10 och 30 dagar, skulle jag vilja säga.....Nån som vet vad betalningsvillkoren på faktura brukar vara. Är ett byggföretag. Börjar fundera på om jag borde efterlysa fakturan. Vad är vanligast, 15 dagar..? 30 dagar...?
Allt mellan 10 och 30 dagar, skulle jag vilja säga.....
Kolla skadar ju aldrig . Men vissa företag kan vara VÄLDIGT sega på att fakturera.....Tack! Ok jag får maila dom så att den inte kommit bort då... var typ två veckor sen de gjorde jobbet. Tycker att de borde skickat en faktura vid det här laget.
Nån som vet vad betalningsvillkoren på faktura brukar vara. Är ett byggföretag. Börjar fundera på om jag borde efterlysa fakturan. Vad är vanligast, 15 dagar..? 30 dagar...?
Om det är ett mindre företag så sitter de kanske och skriver fakturor på lite "lediga" stunder?Och NU dök plötsligt fakturan upp på mailen! Märklig dag/tid Sista betaldag 5/5, jag betalade inom 2 minuter
Om det är ett mindre företag så sitter de kanske och skriver fakturor på lite "lediga" stunder?