TackBeklagar förlusten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackBeklagar förlusten
TackBeklagar sorgen @godisklubba
Se det från den ljusa sidan,du slipper dammsugaÅnej min dammsugare är sönder...
Så vansinnigt tråkigt att lägga pengar på..
Åh nej, hoppas att det blir bra fort.Suttit på vet-akuten i Helsingborg hela kvällen Chiko lyckades dra armbågsleden ur led. Billigt och bra Sicken jäkla tur att mannhar hundarna försäkrade Visa bifogad fil 28874
Att pöbeln ibland tvingas vistas i direkt solljus.Överväger att dra hem med ngn random greve men vet inte hur jag ska förklara mina brännskador
Beklagar sorgenSatte mig med min inlämning igen, har väl suttit typ 3 timmar med den nu och tiden bara flög förbi. Det krävdes lite tankeverksamhet, men inte farligt mycket. Nu är jag i alla fall klar för inatt och tänker väl sova. Men först ska jag gå ut en stund på balkongen. Det som är kvar på inlämningen nu är att skriva en slutreflektion (alltså där en reflekterar över hela arbetet) och det är nog för mycket för min mosiga hjärna just nu, så den får vänta. Eventuellt gör jag den på måndag, eller så får läraren helt enkelt acceptera att min hjärna är full med annat och koncentration för skolarbete har helt enkelt inte funnits denna helgen (japp, hon gav oss i läxa att göra klart arbetet över helgen).
Men nu så fort jag slutade arbeta på inlämningen började jag tänka på mormor igen. Vi brukade prata i alla fall en liten stund varje dag (telefon), dock inte nu de sista veckorna. Men jag visste ändå vart jag hade henne, nu finns hon inte mer. Jag saknar henne redan jättemycket