Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ryggskott! :turd: Lyfte en hink på jobbet och ryggen small till.. Kan knappt gå nu. Väntar på att kiropraktor ska ringa upp. Ont!

Sitter och är fortfarande lite mör efter helgen: 2,5 h tur på Hallandsåsen på fredagskvällen med trööööötta muskler som följd ( men fin bild på Red och hans nya isis-polare:love:). Sen ullared igår, puh.
28919

Gjort en välfylld att göra lista. Börjar vara människa igen efter eländesförkylningen, även om hesheten och hostan sitter i.
Maken har däckat nu istället..
Har massor att göra och som jag vill göra och känner mig PIGG! Beställt tid för spanjorerna för att fixa tänder och göra en genomcheckning av dem på kliniken. Nu ska jag byta bredband och kolla om lokala transportföretaget kan köra hösilagebalar åt mig. SEn har jag några mail att skriva och lite annat smått och gott innan jag ska till stallet. Har 5 hästar att rida/jobba idag :D

Men vill inte göra detta i över 30 år till :arghh:

Så känner jag med. Och jag har bara två månader kvar på vikariatet. Men ändå känner jag "vad gör jag med mitt liv?"..
Säger som @Halfrek byt jobb. Försök hitta nåt annat (jag vet att det är svårt, sitter ju som sagt i samma situation).

Nu ska jag till kiropraktorn och laga ryggen!

Ååh, jag hittade ett jobb som lät jättekul! Hoppas de tycker jag verkar lika kul så de vill träffa mig varje dag! Känner en viss panik över att inte ha någon plan för framtiden...

Telefonkö till Telia.. Detta abb som svågern 100 m bort fick när han ringde finns inte på hemsidan så klart.. Och får jag inte det kan det vara ;) De vill bli av med oss sista kopparkunder på den här linan så de har bra erbjudande.
har plats 81 i kön bara... :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 544
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 622
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar