R
Raderad medlem 68338
Du menar att det är dåligt att det ser ut som en granat?
Att den är rosa troligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar att det är dåligt att det ser ut som en granat?
Men det är väl bara bra att den inte är mörkgrön?Att den är rosa troligen
Men det är väl bara bra att den inte är mörkgrön?
Är nog trög för jag fattar fortfarande inteFärgsymboliken
Ätit glass och samtidigt googlat om bakterier i glass. Den var nämligen inte helt frusen när jag skopade upp den, längre ner i frysen låg termometern och där var det -18 dock. Har lagt termometern där glassen låg (ligger) nu, översta hyllan och jag vet att dörren inte sluter helt tätt där för det blir alltid fullt med is på den hyllan. Nu är min fundering om jag kommer bli matförgiftad eller ej. Men kombinationen glass-sug och ont i halsen gjorde att jag tog risken .
Men jag kommer nog inte äta färdigrätten som ligger på samma hylla.
Ja inte finns det väl något positivt med det alla fall vad jag kan se. Varför just en handgranat? Det hade kunnat se ut på 1000 olika sätt så jag förstår inte alls tanken med att likna det vid ett vapen. Det känns bara fel.Du menar att det är dåligt att det ser ut som en granat?
Jag är på konstert.eller ja, den börjar om 1,5 h.
Sitter längst fram! Här ska han sitta, herr Norgren:
Visa bifogad fil 28942
Vem är denne Norgren?
Daniel Norgren, en bluesartist från Ulricehamn som blivit världskändis i sin genre.
En av de senaste singlarna
Haha han heter väl Norberg tror jag. Många som blandar ihop demAha. Jag tänkte bara på han som gör mello-covers och var milt oförstående