Så att man får veta att något kanske inte var så lämpligt är värre än en massiv panikattack?
Tack. Då vet jag.
Så det är bara dina känslor som ska räknas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så att man får veta att något kanske inte var så lämpligt är värre än en massiv panikattack?
Tack. Då vet jag.
Mohaha då skulle ni se hur jag ser ut Krigsärrad över hela höger benet efter två stora operationer. Ständigt skrap/rivsår. Dessutom jätte lätt för att få blåmärken räcker att ja går i mot något så blir de blått. Så oftast ett och annat blåmärken också .. Senast när jag trilla ur vagnen var hela baksidan av benet blåttBara för att en mår dåligt betyder det inte att en får bete sig hur som helst mot andra. Din kommentar var totalt onödig och verkligen inte snäll mot någon som inte menade illa.
Precis så är det ju, KBT! Rekommenderas ❤.Du har säkerligen lagt till med många strategier för att slippa utsättas för din fobi, men du måste sluta med det. Du kan inte bestämma vad folk lägger upp för bilder här. Du gör dig själv en stor björntjänst genom att be omvärlden att anpassa sig. Du borde snarare titta på bilden 100 gånger på en dag, du kommer inte att få panikångest till slut. Du kan klara detta!
De lillaAntar att det var min bild? Kan lägga den bakom en spoiler men tänkte faktiskt inte på att Megaras frihetskamp behövde det.
Låter som klassisk (hormonell) migrän. Brukar gå över efter att man spytt och vilat/sovit. Tabletter brukar inte hjälpa mig i alla fall.Mycket möjligt. Slöseri på en fin dag att ligga inne och inte orka göra nånting. Blev värre. Hade kall trasa på huvudet det hjälpte lite. Och fick ha gardiner fördragna. Spydde och somnade sen. Nu mår jag mycket bättre. Men är svag.
Som jag då. Fast de är inte höger ben. Utan magen efter blindtarmens operationen. Rivsår får man för man bråkar med katten . Blåmärken lite här och lite där . Missade dörr kanten till toan på jobbet eller bildörr får världens blåmärke på axeln ( ser ut som gubben har slagit mig men de har han inte) . Man svär en liten stund .Mohaha då skulle ni se hur jag ser ut Krigsärrad över hela höger benet efter två stora operationer. Ständigt skrap/rivsår. Dessutom jätte lätt för att få blåmärken räcker att ja går i mot något så blir de blått. Så oftast ett och annat blåmärken också .. Senast när jag trilla ur vagnen var hela baksidan av benet blått
Jag tror det är lite olika med de olika vaccinen om man blir sämre av 1:a och 2:a. Med Moderna, som jag fått, varnar de för att man blir sämre av andra dosen.
Men sambon fick ju samma och var inte så risig.
Nu försökte jag kasta boll åt valp. Men fick ge upp och slänga mig i soffan ist.
Jag är inte orolig direkt. Det ger sig nog. Men tråååkigt är det!
Tack. Då vet jag.
Så det är bara dina känslor som ska räknas?
Gör lite fel med flit och se vart det tar dig.Försöker vidga mina vyer när det kommer till bildredigering. Är så himla låst i hur jag brukar redigera bilder och har väldigt svårt att ta mig utanför den där bekväma basic-boxen.
Borde bädda sängen med nya rena lakan meeeeen fastna i soffan och lyssnar på Hjort & Rosenfeldts nya bok Helt rimligt.