Sovdags, ska bli skönt att krypa ner i renbäddad säng och inte ensam .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj jag har kanske en femtedel så många som dig! Hinner du använda upp alla?Ikväll har jag sorterat och organiserat mina nagellack.
Det var kul.
Jag ser också ständigt ut som en säreget hopplös tioåring om armar och ben hela tiden. Blåslagen och skrapad och ärrad och eländig (kanske något hårigare förstås) - får blåmärken otroligt lätt, klättrar över taggtråd och genom hallonsnår till vardags och har en hund som lekbiter lite för hårt i armarna. Livet liksom!Alltså hela jag är blåmärken, ärr och annat roligt eftersom jag inte bara har en bitande katt med vassa klor utan också ser så dåligt att jag dråsar omkull och skrapar upp mig med jämna mellanrum. Så när jag behöver besöka vården får jag mjuka frågor om mina hemförhållanden och skälen till att jag har så många ärr och sårskador i olika stadier av läkning. Eh, nä jag blir inte misshandlad utan snubblade över en trottoar. Eh, nej det är inte någon som skurit mig, det är min högt älskade katt som satte tänder och klor i mig
Gratis hårpynt!Var ute och gick med hundarna i skogen för en stund sedan och gick rätt in i ett välbyggt spindelnät. Spindeln blev nog besviken över sin fångst... och jag blev inte jätteglad över att det trasslade in sig i håret. Var ett mycket stabilt och kletigt snöre
jag tycker absolut att du ska hänga kvar! Det är trevligt att se dig vara mer aktiv igen!Ja, det var den bilden. Jag mår jättedåligt av att se sånt.
Kanske borde jag sluta hänga här. Mitt sociala liv är ju ändå inte mycket att ha, så lite mindre socialt liv gör nog inget.
Jag funderar på om jag ska äta något och dessutom på hur dags jag ska köra till stallet. Det gäller att optimera allt!
Jag var i flera.@Cattis_E Sambon tog med lite fika hem. Så vet vilken depå du var på idag Visa bifogad fil 74265
Jag är imponerad av din OS-disciplin
Wtf?Insåg precis att jag kommer behöva gå runt huset varje gång jag behöver gå på toa. Troligen i flera veckor