Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så att man får veta att något kanske inte var så lämpligt är värre än en massiv panikattack?

Tack. Då vet jag.

Men det var ju "bara" ett par rivsår. Hur ska man kunna förutspå att någon annan får en panikångestattack av det? Jag förstår att du mår dåligt, men vi kan ju inte börja lista saker som vi inte kan posta här för att någon annan, eventuellt, får en attack av något som andra ser som vardagsmat. Det blir ju tyvärr orimligt.
 
Jag tror det är lite olika med de olika vaccinen om man blir sämre av 1:a och 2:a. Med Moderna, som jag fått, varnar de för att man blir sämre av andra dosen.
Men sambon fick ju samma och var inte så risig.
Nu försökte jag kasta boll åt valp. Men fick ge upp och slänga mig i soffan ist.
Jag är inte orolig direkt. Det ger sig nog. Men tråååkigt är det!
En i stallet som haft covid blev jättedålig av vaccinationen. Verkar som att en del som redan haft covid får större biverkningar av vaccinet av någon anledning.

Edit:
Vet dock inte om sorten också har betydelse. Måste kolla upp.
 
Bara för att en mår dåligt betyder det inte att en får bete sig hur som helst mot andra. Din kommentar var totalt onödig och verkligen inte snäll mot någon som inte menade illa.
Håller med! Ett litet rivsår har väl de flesta ett antal gånger om året? Katter, rosbuskar eller ett vanligt papper ordnar det. Jag slängde upp en bild där blodet rann ner för ansiktet för några veckor sen. Jag hade absolut ingen tanke på att någon skulle ta illa upp av den. Såret syntes knappt 🤷 det är omöjligt att veta vad folk tycker är läskigt/obehagligt på ett forum.
 
Håller med! Ett litet rivsår har väl de flesta ett antal gånger om året? Katter, rosbuskar eller ett vanligt papper ordnar det. Jag slängde upp en bild där blodet rann ner för ansiktet för några veckor sen. Jag hade absolut ingen tanke på att någon skulle ta illa upp av den. Såret syntes knappt 🤷 det är omöjligt att veta vad folk tycker är läskigt/obehagligt på ett forum.
Det är väl det som är och tillhör livet. Vi är gjorda av kött och blod. Självklart händer det olyckor ibland. Allt är inte bara bubbel och räkor hela tiden liksom 😅
 
Håller med! Ett litet rivsår har väl de flesta ett antal gånger om året? Katter, rosbuskar eller ett vanligt papper ordnar det. Jag slängde upp en bild där blodet rann ner för ansiktet för några veckor sen. Jag hade absolut ingen tanke på att någon skulle ta illa upp av den. Såret syntes knappt 🤷 det är omöjligt att veta vad folk tycker är läskigt/obehagligt på ett forum.

Alltså... Jag tyckte synd om dig men den skadan var EPISK :rofl: Snacka om war wound from 'Nam typ :D
 
Segt idag. Skulle ha gått ner till Ica för att panta alla burkar (har en ikea kasse + en Dramat full nu) och hämta ut paket. Men det var alldeles för varmt idag. Hade +35 på balkongen i em.
Så jag har mest läst och legat på soffan.
Nu när det börjar bli svalare, har jag matat fåglarna ute. De äter en hel del, fast det är sommar...
Ska snart natta zooet och mig. Upp 6 i morgon bitti.
Har 20 timmar kvar att jobba innan min semester börjar:banana::banana:
 
Så att man får veta att något kanske inte var så lämpligt är värre än en massiv panikattack?

Tack. Då vet jag.
Du har säkerligen lagt till med många strategier för att slippa utsättas för din fobi, men du måste sluta med det. Du kan inte bestämma vad folk lägger upp för bilder här. Du gör dig själv en stor björntjänst genom att be omvärlden att anpassa sig. Du borde snarare titta på bilden 100 gånger på en dag, du kommer inte att få panikångest till slut. Du kan klara detta!
 
FFS! Någon har PISSAT i hissen :yuck: Det var preciiiis att jag och hundarna kunde klämmas in utan att få något under fötter/tassar. Och det är såklart helg och kväll, så det går inte att ringa hyresvärden och få hit någon att städa förrän tidigast imorgon. Tycker synd om städare som måste stå ut med sådant, men de får åtminstone betalt vilket inte jag skulle få om jag försökte mig på att få bort äcklet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 397
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 967
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 420
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp