Jag tror du är en av de häftigaste barnvakterna jag vet.Ett par timmar in i barnvaktandet har ungen en ny hårfärg
Tänk om man haft en sån som dig som barnvakt när man var liten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror du är en av de häftigaste barnvakterna jag vet.Ett par timmar in i barnvaktandet har ungen en ny hårfärg
Företagets storlek har jag inte sagt något om. Däremot är det ju vanligt förekommande att man utanför Stockholm/gbg osv får en lägre lön vilket iofs går lite jämnt ut med tanke på att boendekostnaderna kanske inte är lika svettiga. Eller, om det är svårt att få in personal, en betydligt högre så de inte står utan samhällsviktig personal.Jag förstår din tanke,
Ja du har rätt att jag har varit utan jobb länge.
Och ja jag har bara 300 dagar kvar på min försäkring.
Det lilla företaget i motala som du trollade fram är ett företag inom infrastruktur med ca 90 miljarder i omsättning.
Prisutvecklingen är ett som du säger korrekt att det är ett orosmoment. Klart att jag kan bo i en lägenhet men jag vill inte om jag ska vara i så fin natur som motala. Ska kolla om de har något jag kan hyra.
för övrigt verkar som pandemi proppen har släppt för mig då företag har börjat ringa mig igen.
Tack.Företagets storlek har jag inte sagt något om. Däremot är det ju vanligt förekommande att man utanför Stockholm/gbg osv får en lägre lön vilket iofs går lite jämnt ut med tanke på att boendekostnaderna kanske inte är lika svettiga. Eller, om det är svårt att få in personal, en betydligt högre så de inte står utan samhällsviktig personal.
Får gratulera till att du får samtal från företag i alla fall.
Företagets storlek har jag inte sagt något om. Däremot är det ju vanligt förekommande att man utanför Stockholm/gbg osv får en lägre lön vilket iofs går lite jämnt ut med tanke på att boendekostnaderna kanske inte är lika svettiga. Eller, om det är svårt att få in personal, en betydligt högre så de inte står utan samhällsviktig personal.
Får gratulera till att du får samtal från företag i alla fall.
Vet inte riktigt hur det kan kopplas till mitt inlägg men det låter som en trasslig sits. Här har vi ju bitvis motsatt problem, beroende på bransch. Min partner och även jag kan bada i jobb om vi vill men många andra har det tungt.Har hos oss har pandemin inneburit att alla, precis ALLA foretag soker folk. Det ar super svart att fa folk att jobba pa det satt de gjorde fore pandemin. Foretagen hojer lonerna och ger mer foremaner, men kan anda inte fa folk att komma. De enda jobb som snappas upp fort ar de som man kan gora hemifran, atminstone till storsta delen.
Jag skoter rekryteringen for skolbuss bolaget och vi lagger ner massor av pengar pa det. Hittills har vi, sedan Juni, hittat 6 nya anstallda som nu gar igenom traning ... sa det ar langt ifran sakert att de fortsatter. Det hander ganska ofta att de blir radda for att gora testen pa DMV (vad de nu heter i Sverige - trafiksakerhetsverket kanske) och bara inte kommer tillbaka. Vi behover en minimun av 30 nya chaufforer i September.
Jag har fått förfrågningar även idag.Har hos oss har pandemin inneburit att alla, precis ALLA foretag soker folk. Det ar super svart att fa folk att jobba pa det satt de gjorde fore pandemin. Foretagen hojer lonerna och ger mer foremaner, men kan anda inte fa folk att komma. De enda jobb som snappas upp fort ar de som man kan gora hemifran, atminstone till storsta delen.
Jag skoter rekryteringen for skolbuss bolaget och vi lagger ner massor av pengar pa det. Hittills har vi, sedan Juni, hittat 6 nya anstallda som nu gar igenom traning ... sa det ar langt ifran sakert att de fortsatter. Det hander ganska ofta att de blir radda for att gora testen pa DMV (vad de nu heter i Sverige - trafiksakerhetsverket kanske) och bara inte kommer tillbaka. Vi behover en minimun av 30 nya chaufforer i September.
Majonnäs, creme fraiche, yoghurt och nån torr krydda hemma? Då är dressingen kirrad!Var till affären och handlade bl.a. ingredienser till en sallad. Men jag glömde dressingen .
Jag vill ha rhode island. Och jag klarar inte av att improvisera något annat.Majonnäs, creme fraiche, yoghurt och nån torr krydda hemma? Då är dressingen kirrad!
Men det är ju den enklaste!Jag vill ha rhode island. Och jag klarar inte av att improvisera något annat.
Vet inte riktigt hur det kan kopplas till mitt inlägg men det låter som en trasslig sits. Här har vi ju bitvis motsatt problem, beroende på bransch. Min partner och även jag kan bada i jobb om vi vill men många andra har det tungt.
Jag förstår din tanke,
Ja du har rätt att jag har varit utan jobb länge.
Och ja jag har bara 300 dagar kvar på min försäkring.
Det lilla företaget i motala som du trollade fram är ett företag inom infrastruktur med ca 90 miljarder i omsättning.
Prisutvecklingen är ett som du säger korrekt att det är ett orosmoment. Klart att jag kan bo i en lägenhet men jag vill inte om jag ska vara i så fin natur som motala. Ska kolla om de har något jag kan hyra.
för övrigt verkar som pandemi proppen har släppt för mig då företag har börjat ringa mig igen.
Jag har nästan inga av de ingredienser du nämner hemma. Salt och peppar finns. Och majonnäs. Men sen är det slut.Men det är ju den enklaste!
Majonnäs och en klick gräddfil eller creme fraiche + chilisås eller ketchup och salt och peppar.