Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Använd blöja och silvertejp!Ska strax ute och göra försök nummer två att lägga våtvarmt omslag om en liten hov. Jag är SÅ kass på det.... Det jag satte på igår kväll låg i boxen i morse. Jag förväntar mig samma trista resultat idag - i princip.....
Har inga blöjor. Dessutom är det en shettishov, så det hade nog blivit för klumpigt, kanske?Använd blöja och silvertejp!
Det funkar med bindor också. Även om blöjor är det ultimata.Har inga blöjor. Dessutom är det en shettishov, så det hade nog blivit för klumpigt, kanske?
Det fick bli gammal handduk, systemkasse och vetrap. Ponnyn var inte superimponerad....Det funkar med bindor också. Även om blöjor är det ultimata.
Blöjor är fantastiska till vätskande sår. Fanns alltid i mitt stallapotek.
Plus att de är ultimata för alsolomslag på t.ex. mugg.
När jag ändå håller på kan jag vidarefordra den gamle grannens tips - hästkarl i flera generationer.Det fick bli gammal handduk, systemkasse och vetrap. Ponnyn var inte superimponerad....
Och förstärkt undertill med silvertejp. Det höll jag på att glömma.
Silvertejp är nästan ett måste Stackars Trul åkte på en hovböld förra hösten och blev tvär halt, han stod med spritbandage på hoven i typ två dagar innan den kom ut. Vi körde bomull, vetflex, Ica påse och sen silvertejp över De satt kvar iaf. Han är rätt livligt av sig även när han har ont i hoven .. Han är inte riktigt som alla andra hästarDet fick bli gammal handduk, systemkasse och vetrap. Ponnyn var inte superimponerad....
Och förstärkt undertill med silvertejp. Det höll jag på att glömma.