Tack! Ăr inte jĂ€ttepepp egentligen (eller ja, jo..Klart jag VILL, och det ska bli jĂ€ttekul, men jag ser ju fortfarande att det Ă€r omöjligt och att jag riskerar Ă€nnu ett misslyckandeâŠ), men tror att mycket rĂ€dsla sitter kvar frĂ„n gymnasiet. Hade stora koncentrationssvĂ„righeter, samtidigt som det var âroligareâ att rĂ€nna pĂ„ stan Ă€n att vara i skolan. Det blev ju roligare eftersom jag aldrig fick den hjĂ€lpen jag (och mamma) bad om att fĂ„, sĂ„ skolan blev bara en jĂ€ttejobbig grej.
Har fortfarande svĂ„rt att koncentrera mig och âsvĂ€var ivĂ€gâ lĂ€tt, men jag HOPPAS att jag ska fixa detta iallafall sĂ„ jag fĂ„r nĂ„gon slags utbildning. Nu har jag godkĂ€nda betyg frĂ„n grundskolan(1-9), det Ă€r allt.
Har som sagt alltid grÀmt mig över detta, sÄ det skulle bli en jÀkla klapp pÄ axeln om jag fixar det. Skaffa sig en utbildning och vÄga mig ut att resa pÄ egen hand Àr nÄgra riktigt stora punkter pÄ min lista, och jag trodde aldrig jag skulle ta mig i kragen till att börja beta av den.
SÄ, med en vÀldigt skrÀckblandad förtjusning kliver jag in i detta.
Mina absolut största drömjobb Ă€r att jobba antingen inom ambulans eller barnmorska, sĂ„ lĂ„ngt tror jag inte jag kommer dock, men kanske kanske jag blir peppad och lĂ€ser vidare sen. Ăr hur som helst en bra start/grund, och skulle jag kĂ€nna mig klar efter detta sĂ„ kommer jag dĂ„ Ă€ndĂ„ alltid ha jobb.