Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså är detta ändå inte en utav pandemins sötaste bilder. Utanför gymnasiet bredvid mig just nu, vill se sina vänner ta studenten :heart

AE82C66F-D024-459A-B512-6CEF01283ED1.webp
 
Som uppföljning, är det någon som vet den sista pendeltågsstationen innan SL går över till UL, vill maximera tiden jag kan resa på en UL biljett.
 
Eftersom jag inte är kry nog för att kunna hjälpa avkomman att flytta så har jag tagit på mig att fixa några pallkragar med ätbart åt dem.
Har fixat lite pluggar med sallad, koriander, dill och annat att plantera ut. Plus att jag ska komplettera med lite sådd. Lagt en avläggare till röda vinbärsbusken också. Deras nya ställe har rabarber och två svarta vinbärsbuskar. Punkt.

Borde kunna gräva upp en av krusbären också. De gör avläggare alldeles av sig själva. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
436
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
14 435
Senast: Piglet
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp