Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Arbetsmotivationen har försvunnit helt nu, o är 3 veckor kvar till semestern... men bara 2 timmar kvar av dagen, sen hem och städa upp lite inför nästa lägenhetsspekulant imorgon! Och packa lite, sen måste jag köpa mer kartonger :cautious: De som är kvar i förrådet har stått längst in och har lite spindelväv på sig + att jag sett några spindlar :nailbiting: Visserligen fullt normalt i en källare men ändå, jag vill absolut inte riskera få in en spindel i lägenheten :nailbiting:
 
Kom just hem från vattengympa. Puh, det var ett ganska hårt pass idag (ja för mig då). Passade på att köpa en massa jordgubbar på vägen hem och det känns ganska bra. Ska tag i att fixa det sista med balkongen så jag kan vara där.

Sitt just nu i kundtjänst med Comviq. De lovade att sänka mitt abonnemang eftersom jag inte utnyttjar surf, istället är det samma avgift igen. Ok, det är inte mycket pengar det handlar om men jag blir irriterad. Så nu ska jag byta.

PS. Hälsa burmorna @Sel :love:
 
Flyttat runt boxordningen idag så nu får Palle den store bo längst ut 😝 Hoppas han blir nöjd när han kommer in kväll när han slipper stå inne i hörnet. Jäkligt tungt och flytta spån och annat när de kvavt ute 😅 Snark men nu är de gjort.

Tvättar och tvättar lite mer känns som de aldrig tar slut 😴 Ska städa sovrummet och bädda sängen med rena lakan är tanken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
436
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
14 435
Senast: Piglet
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp