Det gjorde inte jag och är nu ägare till 1/2 l citronsorbe
Huu, jag blir alldeles skrynklig bara av tanken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde inte jag och är nu ägare till 1/2 l citronsorbe
Jaha! Men du kör dina istället alltså? . Har du varit med om någon olycka eller bara äldre (vet ju inte hur gammal du är ) och försiktigare ? Men trevligt som sagt med turridning; har inte turridit på ett gäng år och då på Islandshäst nära här hemma . Jag tycker bäst om ridningen men körning är med riktigt trevligt . Min häst är dock inte körd på tok för länge pga trasigt hjul på rockarden...Måste ta tag i det så jag kan köra igen...!Är ridrädd Eller ja, numera rid-försiktig kanske Tycker körning är roligare men rider ibland för omväxling.
Härligt!När man med lite jobb självständigt med ponnyn som aldrig gör något extra, får den så känslig och ivrig till jobb att det bara är att tänka, så gör den
Jäklar vad hon tog i i steg och form också. Trots att det blev lite jobbigt.
Ponny fick morot som tack för den superhärliga sista ridlektionen för säsongen. Oj vad jag ska surfa på den här känslan så länge det bara går.
Jag hittade en superspännande jobbannons för ett par veckor sedan men kunde inte riktigt begripa hur jag hade kunnat missa att det låg ett så pass stort och intressant företag i den lilla byn Houston, som jag kör igenom på väg till stallet ett par gånger i veckan. Efter lite efterforskningar visade det sig att företaget naturligtvis ligger i Houston, Texas - inte Houston, Renfrewshire. Kändes ju väldigt logiskt att det skulle ligga i en stad med drygt 2 miljoner invånare istället för en lantlig by med 7000 pers Jag rapporterade felet och ett par timmar senare var annonsen borta.Öhm. Såg precis en annons om ett jobb som skulle finnas i en stockholmsförort. Står sedan i annonsen att man bör ha god lokalkännedom inom Borås Tror visst att deras annons hamnade liiiite fel.