Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades välta ut en burk kokosfett ur skafferiet. Passade på en av ett mycket få antal veckor då den är flytande istället för fast. Köksgolvet är alltså rejält infettat nu :angel:

Tänkte att det kan inte bli mycket värre. Men jodå! Jag har en gång köpt en deo med kokosfett i. Som jag hade i min träningsväska. Locket var inte ordentligt stängt på den heller. :laugh:

Nu är jag på gymmet och kan konstatera att deras ventilation måste vara ur funktion. Jag har varit här i fem minuter och svettas redan. Jag får smita ut några minuter och andas innan min PT dyker upp.

Det går bra nu! :laugh:
 
Stal lite gos från gamla Boris 8 år 🥰 Han är en gosegris men har inte tid att sitta still så länge😅
3C2EE46C-925E-458F-8EF3-B29C03E008E2.webp
 
Tänkte först skriva detta i Postmordtråden, tills jag insåg att Postnord faktiskt var oskyldiga i sammanhanget :laugh:

Var och hämtade ut ett paket på Ica (som levererats av DHL ;) ). Kod och legitimation och sånt som vanligt. Reagerade på att paketet inte såg ut som det brukar från den här affären. Men det var ändå rimligt stort.

Väl hemma öppnade jag kartongen utan att titta på etiketten. Insåg direkt att det här nog inte....var det jag hade beställt. Förväntande mig hudvårdsprodukter och i paketet låg, ett gäng sexleksaker :p Och på adresslappen stod mycket riktigt ett helt annat namn.

Hoppas verkligen att mitt riktiga paket finns kvar på Ica, men mest tycker jag synd om denna människa! Tänkt att komma till Ica för att hämta sitt paket med sexleksaker och få beskedet att det redan är uthämtat :laugh: Vi bor dessutom på ett rätt litet ställe. Men som tur är har jag ingen aning om vem denna människa är!
 
Enligt min pappa som jobbar med sånt, så ja, iaf om det är vitvaror av hyfsad kvalitet.
Finns dock andra anledningar till att laga också, miljön.
Ja det ska nog till att det är hyfsad kvalitet. Tog ut en sån där människa som jobbade med att laga sånt pga en spis vars ugnslucka hade lossnat och lister var kass. Det kostade mig ett par-tre tusenlappar någonting men att köpa likvärdig ny spis hade gått loss på 12-14' så där var det ju värt. Den lär ju hålla det året vi bor kvar här nu i alla fall :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
434
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
14 417
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp