Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åskoväder på G vilket i för sig är de välbehövligt 🤣 Så börja åska då någon gång!

Kört Trulen, myst med Trulen och talat om för honom att han är världens bästa Trul ❤️ Bara en mil behövde han jogga idag pga av att åskan hängde i luften ville inte så där jätte gärna sitta bakom en häst om de braka loss över sjön. Livet på en pinne, de behöver inte vara så mycket svårare just nu, behöver lite lugn och ro en stund.

Vart olidligt sugen på köttfärssås när jag körde häst så nu står den på spisen och gottar sig 😍
 
Tittade på the try channel på YT igår, irländare som drack alkohol fick visst mig att söka efter drycker på Systembolaget och åka in för att köpa några idag :rofl:
Och jag är ju egentligen inget fan av alkohol! Men föräldrarna ska åka till sommarstugan om ett par dagar och mamma är den som tycker om alkohol så jag ville testa tillsammans med henne iallafall.

Så nu har jag setat ute med mamma i nästan två timmar, druckit lite Sangria och JP Chenet Peach med lite choklad - bästa mamma :love: Och nu ska det bli pizza till middag! :d
Har kvar lite andra drycker som jag köpte också, en likadan JP men med äppelsmak och en Aviva pink gold, den sista ska dock bli till imorgon när mina föräldrar firar pärlbröllopsdag! :up:
Plus en smirnoff double black, smirnoff brukar jag tycka om iallafall!

Rapport om alkoholen; jag kunde dricka ovan nämnda (yay, jag är superkänslig för alkoholsmak :rofl:) men är dock inte något jag skulle välja om jag ville dricka något gott pga alkohol smaken. Blev lite varm om kinderna :D
 
Sitter på ridskolan. För första gången på flera veckor ganska pigg. Ska få rida en lite svårmotiverad ponny.
Just nu blir hon riden av en pytteliten tjej och kämpar för att hjälpa tjejen att balansera upp sig, men gör inget extra utöver det. :D:angel:

Så himla ofta jag tänker på hur otroligt bra ridskolehästarna är på alla sätt och vis. :love:
 
Äter.
20210607_185320.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
434
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
14 415
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp