Regnar här med!Vem godkände regn? Det skulle ju vara fint hela veckan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Regnar här med!Vem godkände regn? Det skulle ju vara fint hela veckan
Visserligen fortfarande 17 grader men ändåRegnar här med!
Visserligen fortfarande 17 grader men ändå
Rosal Tror gyn stod och vägde mellan Rosal och Diane när jag var där för att få recept första gången.Diane? Riktigt bra skit
NäAllsmäktige buke, jag tänkte nu ställa mig nu och hacka ner rabarbern och frysa den, måste jag skala den innan? Det måste jag inte va?
Förstaskörden är bra till skillnad från 2018, men andraskörden känns lite osäker om det fortsätter såhär. Vill också ha regnJag börjar oroa mig lite över grästillväxt och hö (men det är kanske för tidigt?), så för min del hade jag gärna sett lite regn....varvat med solsken....
Jag börjar oroa mig lite över grästillväxt och hö (men det är kanske för tidigt?), så för min del hade jag gärna sett lite regn....varvat med solsken....
Här håller de på med första skörden, men här har gräset tagit fart efter den kalla och blöta våren.Förstaskörden är bra till skillnad från 2018, men andraskörden känns lite osäker om det fortsätter såhär. Vill också ha regn
Strax dags för klippning
Spännande! Vad blir det?
Hade gladeligen tagit massor men du är för långt bort
Som sagt, dålig rådgivare för i mitt tycke är även - 25 grader för varmt för kaffe