Hoppas på (negativt) svar på covid-testet idag ! Jag vill inte sitta hemma och uggla en dag till.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag googlade VMA högtalare och kom till en sida på msb.Vart hittar man kartan?
Ja, jag har ju små b-ponnys så alternativet att rida finns inteJaha! Men du kör dina istället alltså? . Har du varit med om någon olycka eller bara äldre (vet ju inte hur gammal du är ) och försiktigare ? Men trevligt som sagt med turridning; har inte turridit på ett gäng år och då på Islandshäst nära här hemma . Jag tycker bäst om ridningen men körning är med riktigt trevligt . Min häst är dock inte körd på tok för länge pga trasigt hjul på rockarden...Måste ta tag i det så jag kan köra igen...!
Men fy så otrevligt , jo det behöver jag fasen göra. I vintras hade jag tur som fick låna en stallkompis rejäla pulka så då passade jag på att åka i den och pållan var helt obekymrad, ungefär som hon hade dragit för en vecka sen senast .Ja, jag har ju små b-ponnys så alternativet att rida finns inte
Är ridrädd sedan ett halvblod stack med mig när jag var runt 14 år.
Och ja! Laga vagnen
De här 5-10 minutrarna innan mötet börjar där hela chatten är fylld med "ser ni mig? Jag hör inte er, jag kommer inte in, hur startar jag min mikrofon?" osv.Inget är som att vänta på att möten ska starta.