Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ickebinär (biologiskt tjej)Och eftersom att jag inte är känd för att tassa runt,så tänker jag fråga rakt ut, Du är alltså en kille? Eller har du varit tjej innan?
Hmmm jag är utslängd ur min egen jobbkalender. Betyder det att jag slipper jobba?
Letade efter en ny ljudbok igår. Kändes svårt att hitta något som kunde toppa min senaste (Jägarinnan av Kate Quinn. Sjukt bra!) så valet landade på Twilight Inte läst/lyssnat på böckerna innan och bara strösett filmerna så det kändes lite lagomt avancerat att ta den serien
Var beredd på att vinka farväl till några av dina hjärnceller Jag lånade ut hela Twilight-serien på engelska till en kompis och har inte fått tillbaka den... det är helt ok
Jag rekommenderar Sarah J Maas istället. A court of thorns and roses. En serie som är mycket bättre än Twilight!Haha jo jag är beredd på detta men som sagt så behövde jag något lättsamt och fjantigt att lyssna på ett tag nu Lite som när jag är trött och vill se film och letar upp någon förutsägbar, amerikansk, romantisk komedi
Jag rekommenderar Sarah J Maas istället. A court of thorns and roses. En serie som är mycket bättre än Twilight!