Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glömde ta allergimedicin igår kväll. Eller, tänkte att regnet gjort sitt. Det hade det inte så ögonen såg ut så här när jag vaknade...
received_312239597200168.webp
 
Letade efter en ny ljudbok igår. Kändes svårt att hitta något som kunde toppa min senaste (Jägarinnan av Kate Quinn. Sjukt bra!) så valet landade på Twilight :D Inte läst/lyssnat på böckerna innan och bara strösett filmerna så det kändes lite lagomt avancerat att ta den serien :p
 
Jobb jobb jobb. Nu verkar det som om min egen examination går igenom och jag slipper hetsa över den mer - pust! Men det är två arbetsveckor kvar med personaldagar, planeringsdagar, samordningsmöten, och min sista administration som kursansvarig. Utöver det har jag en stor kongress som är planerad till veckan före midsommar som tar en massa kvällstid att planera och förbereda. Leva och dö framför en dataskärm.

Imorn har jag skrivit in "glass med X" i kalendern iaf... :rofl: Det är så man får göra för att inte blir helt knäckt. MEN! Semestern hägrar ändå någonstans därborta framåt vecka 25.
 
Letade efter en ny ljudbok igår. Kändes svårt att hitta något som kunde toppa min senaste (Jägarinnan av Kate Quinn. Sjukt bra!) så valet landade på Twilight :D Inte läst/lyssnat på böckerna innan och bara strösett filmerna så det kändes lite lagomt avancerat att ta den serien :p

Var beredd på att vinka farväl till några av dina hjärnceller :D Jag lånade ut hela Twilight-serien på engelska till en kompis och har inte fått tillbaka den... det är helt ok :rofl:
 
Var beredd på att vinka farväl till några av dina hjärnceller :D Jag lånade ut hela Twilight-serien på engelska till en kompis och har inte fått tillbaka den... det är helt ok :rofl:

Haha jo jag är beredd på detta men som sagt så behövde jag något lättsamt och fjantigt att lyssna på ett tag nu 😂 Lite som när jag är trött och vill se film och letar upp någon förutsägbar, amerikansk, romantisk komedi :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
14 440
Senast: Piglet
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp