Vad gör vi del CXXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sryoqwe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 009
  • Visningar Visningar 65 909
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså är detta ändå inte en utav pandemins sötaste bilder. Utanför gymnasiet bredvid mig just nu, vill se sina vänner ta studenten :heart

AE82C66F-D024-459A-B512-6CEF01283ED1.webp

Som uppföljning, är det någon som vet den sista pendeltågsstationen innan SL går över till UL, vill maximera tiden jag kan resa på en UL biljett.

Eftersom jag inte är kry nog för att kunna hjälpa avkomman att flytta så har jag tagit på mig att fixa några pallkragar med ätbart åt dem.
Har fixat lite pluggar med sallad, koriander, dill och annat att plantera ut. Plus att jag ska komplettera med lite sådd. Lagt en avläggare till röda vinbärsbusken också. Deras nya ställe har rabarber och två svarta vinbärsbuskar. Punkt.

Borde kunna gräva upp en av krusbären också. De gör avläggare alldeles av sig själva. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 863
Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade... 2
Svar
34
· Visningar
1 713
Senast: hastflicka
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka