Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt!Har äntligen tagit mod till mig och beställt en liten prideflagga till trädgården! Whop! Hoppas den får vara ifred.
Jag blev så trött på att se regnbågar överallt förra sommaren och veta att Samtliga var dedikerade till NHS. I Juni.
Hade målat kaklet istället för att använda dekorplast. Har testat båda och dekorplast var verkligen inte alls lika bra. Kanterna släppte och så kom det lite katthår där = ofräscht i ett kök.Det blev handtag. Snart klara! Två lådor blev
inte bra så de ska vi göra om. Sen ska vi byta bänkskivor, sätta kakeldekor på en liten bit (det är inte så snyggt som det är nu, men vi känner inte för att byta kaklet helt), byta fläkt och eventuell byta diskbänk. Nya tapeter har vi med köpt, de ska upp en dag också.
Hittills väldigt nöjd.
Visa bifogad fil 70509
Hade målat kaklet istället för att använda dekorplast. Har testat båda och dekorplast var verkligen inte alls lika bra. Kanterna släppte och så kom det lite katthår där = ofräscht i ett kök.
Jag bor ju inte i den mest liberala småstaden i världen, men vad sjutton liksom! Alltid är det någon som blir glad att se den!Härligt!
Bra initiativ.
Aha, visste inte ens att det gick att måla Tack för tipset! Då ska vi bara enas om vilken färg. Maken vill ha svart, jag är skeptisk..
Aha, visste inte ens att det gick att måla Tack för tipset! Då ska vi bara enas om vilken färg. Maken vill ha svart, jag är skeptisk..
Ta inte illa upp men det syns ju, spackla mera o slipa så blir det bra o du kan sätta en knoppHandtag eller knopp på kökslådorna?
Jag tänker att knopp är lättare att sätta dit, men då kommer de igenspacklade hålen synas.
Å andra sidan hamnar handtagen precis på kanten av spacklet, och det kanske inte håller?
Visa bifogad fil 70506