athena_arabians
Trådstartare
Wohoo, vattnet är igång igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Boken jag läser nu handlar mycket om att tänka tillbaka på sin barndom, och det har fått minnen hos mig också att komma till ytan. Oviktiga saker, men ändå lite intressanta. Jag blandade nyss juice och funderade på hur många olika sorter det finns nu. När jag var liten/ung hade vi antingen äppeljuice eller apelsinjuice...punkt. En annan sak som jag alltid gör, och som min mamma lärde mig (tveksamt om HON ens gör det längre), är att skölja ur burkar med vatten för att få ut det allra sista. Så när jag t.ex. gör köttfärssås så häller jag i de krossade tomaterna. Sedan häller jag vatten i burken/förpackningen för att det vatten som jag spär såsen med ska få med sig den sista tomatslatten. Likadant när jag blandar juice. Jag häller alltid vatten i förpackningen och använder det i min juice, för att få ur allt. Någon mer som gör så..... ??
Ta inte illa upp men det syns ju, spackla mera o slipa så blir det bra o du kan sätta en knopp
Pastasallad här också idag !Fixat iordning kvällsmaten, pastasallad