Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men... varför?Men vad fan... sjövattnet är avstängt IGEN!
Jag har en massa växter som ska planteras...
Men... varför?
Väntar på att klockan ska bli sovdags!
Väntar på att klockan ska bli sovdags!
Det är den
Denna bokbloggare är också gravt nyfiken!Jag skickar PM !
PM skickat till dig också !Denna bokbloggare är också gravt nyfiken!
Glass förstås! O gud vad härligt sova i en helt egen, ny sängNu är jag ensam i lägenheten och ska sova för första gången. Ser så himla mycket fram emot att sova i sängen Har aldrig haft en säng som är min. Har haft mammas säng som hon fick när hon var 13 av en gammal tant till låns ända tills nu. Madrasser har jag fått ärva av mamma, och jag fick för några år sen åka och köpa nya plankor till underredet på sängen då de bågnade så det blev en grop och omöjligt att sova.
Har även testat duschen. Duschen är typ alltid det jobbigaste när man är på nya ställen
Planerar att trotsa magkatarren som kommit som ett brev på posten nu när jag har varit så himla stressad och äta något gott. Kan välja mellan arraksboll, popcorn och glass. Sen lägga mig i sängen och myskolla på något program tills jag vill sova.
Men vad ska jag väljaaaa
Det brukar hjälpa för mig när jag känner så. Bara att skriva en lista och sen prioritera lite lugnar ner mig så rastlösheten försvinner.Funderar lite mer och inser att jag nog mest är rastlös. Jag vill GÖRA något, något som känns meningsfullt. Hur fan ska man få tid och energi till det? Kanske borde skriva ner sådant jag vill göra som någon slags "att göra"-lista, så att jag kan ta iaf någon av de grejerna efter jobbet och känna att något händer?
Jag är kass på att prioritera. Blir lätt "allt eller inget" med det mesta, och har förvisso ganska lätt att sparka igång något projekt men slutför aldrig något, vilket gör att jag hamnar med en miljard halvgjorda saker som bara stressar (och får ändå inte tummen ur att slutföra) Har nämnt det för psykolog och misstänker att det blir mer prat om det senare, ska bli intressant att se om psykologen har någon bra idé, för det är verkligen ett stort problem för mig.Det brukar hjälpa för mig när jag känner så. Bara att skriva en lista och sen prioritera lite lugnar ner mig så rastlösheten försvinner.
Oh, har du en änglatrumpet.Jag har orkat bära ner min änglatrumpet och en av mina kapkrusbär från övervåningen där de övervintrat.