Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla härligt att läsa!Idag har vi fått träffa valpen första gången. Hon var en himla rar och social tjej. Så söt!
Kul att få träffa hennes föräldrar också och se vad hon har att brås på. Jag har känt "min" uppfödare i 22 år nu tror jag. Men vi har inte setts fysiskt på ett gäng år. Så det var himla kul att ses igen. Hon är en så underbar person som alltid finns där för alla. och jag tycker så mycket om henne.
Så mysigt att lindra hund-abstinensen med en knippe glada, sociala pappisar!
Du kan ju hoppas på att en djurmänniska fattar grejen. Att en djurmänniska fattar är ju liksom större chans än icke-djurfolk. Det går säkert bra! Så spännande!Så himla härligt att läsa!
Jag bävar inför att eventuellt bryta ihop totalt vid första kattungebesöket och hoppas att det i så fall inte kommer ligga mig till last.
Låter som en fin och skön dag!
Du kan ju hoppas på att en djurmänniska fattar grejen. Att en djurmänniska fattar är ju liksom större chans än icke-djurfolk. Det går säkert bra! Så spännande!
Vi pratade lite om Vovvi idag och jag lipade en skvätt och uppfödaren blev blöt i ögonen. Vi känner ju varann och varandras familjer rätt väl. Och hon är väldigt empatisk och odömande liksom. Så allt är tillåtet där, högt och lågt. Himla skönt!
Det var rätt kul att sambons dotters sambo en dag vi umgicks sa att "uppfödaren" hälsar. Det visar sig att hans bästa vän då han var liten är uppfödarens son. Liten värld!
Samma man (sambons dotters sambo) var också kompis med sambons son som liten.
Det där känner jag igen. Ingen! Ingen annan än just dem kan denna enormt komplicerade pump! Så var det i villa områdtet jag bodde i.Det sköts av några sura gamla gubbar som vägrar släppa in någon mer som kan hjälpa till (jag har försökt men jag är ju kvinna ). Det är ofta krångel med eländet.
Nää fyfan vad jag saknar en riktig reduced section nuÅh, och på tal om ingenting lyckades jag lägga labbarna på SEX paket med kort-datumköttfärs idag! 600g extra mager nötfärs för 69p styck! Typ åtta kronor i dagens läge tror jag. Tacksåmycket och in i frysen.
Min sambo är typ besatt av den avdelningen på mataffärerna Men många bra klipp blir det - jag minns till exempel när vi flera veckor på rad kunde få tag på typ 400g hjortfilé för ca £4...Nää fyfan vad jag saknar en riktig reduced section nu
Sverige, you fail!
Färdiggrillade kycklinglår på Tesco för 15p, ja tack
Det där känner jag igen. Ingen! Ingen annan än just dem kan denna enormt komplicerade pump! Så var det i villa områdtet jag bodde i.
Jag drog upp den från frö förra året.Oh, har du en änglatrumpet.
De är så läckra.