Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har vi fått träffa valpen första gången. Hon var en himla rar och social tjej. Så söt!:love:
Kul att få träffa hennes föräldrar också och se vad hon har att brås på. Jag har känt "min" uppfödare i 22 år nu tror jag. Men vi har inte setts fysiskt på ett gäng år. Så det var himla kul att ses igen. Hon är en så underbar person som alltid finns där för alla. och jag tycker så mycket om henne. :heart
Så mysigt att lindra hund-abstinensen med en knippe glada, sociala pappisar!
Så himla härligt att läsa!
Jag bävar inför att eventuellt bryta ihop totalt vid första kattungebesöket och hoppas att det i så fall inte kommer ligga mig till last. 😅 <3
Låter som en fin och skön dag!
 
Så himla härligt att läsa!
Jag bävar inför att eventuellt bryta ihop totalt vid första kattungebesöket och hoppas att det i så fall inte kommer ligga mig till last. 😅 :heart
Låter som en fin och skön dag!
Du kan ju hoppas på att en djurmänniska fattar grejen. Att en djurmänniska fattar är ju liksom större chans än icke-djurfolk. Det går säkert bra! Så spännande!

Vi pratade lite om Vovvi idag och jag lipade en skvätt och uppfödaren blev blöt i ögonen. Vi känner ju varann och varandras familjer rätt väl. Och hon är väldigt empatisk och odömande liksom. Så allt är tillåtet där, högt och lågt. Himla skönt!

Det var rätt kul att sambons dotters sambo en dag vi umgicks sa att "uppfödaren" hälsar. Det visar sig att hans bästa vän då han var liten är uppfödarens son. Liten värld! 😅
Samma man (sambons dotters sambo) var också kompis med sambons son som liten. :laugh:
 
Du kan ju hoppas på att en djurmänniska fattar grejen. Att en djurmänniska fattar är ju liksom större chans än icke-djurfolk. Det går säkert bra! Så spännande!

Vi pratade lite om Vovvi idag och jag lipade en skvätt och uppfödaren blev blöt i ögonen. Vi känner ju varann och varandras familjer rätt väl. Och hon är väldigt empatisk och odömande liksom. Så allt är tillåtet där, högt och lågt. Himla skönt!

Det var rätt kul att sambons dotters sambo en dag vi umgicks sa att "uppfödaren" hälsar. Det visar sig att hans bästa vän då han var liten är uppfödarens son. Liten värld! 😅
Samma man (sambons dotters sambo) var också kompis med sambons son som liten. :laugh:

Jag tror säker att hon förstår egentligen, hon verkar både inkännande och vettig... men vi får se. Tycker hon jag är knäpp är vi kanske inte på samma våglängd ändå. 😅

Det låter jättefint, man behöver få gråta och få prata utan att folk gör en jättesak av det ibland känner jag. <3

Sådärja! :D
Finns det bilder på den lilla med dert vita örat någonstans, förresten? ;)
 
Jag ligger i sängen och väntar på att sömnen ska infinna sig. Ska sluta stirra på en skärm och gå över till ljudbok snart, det lär hjälpa! Har haft en supertrevlig och ytterst spontan kväll i trädgården med ett par grannar. Älskar att bo kring folk som är lika sociala och trevliga som vi :D Nä, men allvarligt talat är det himla skoj när man bara råkar hamna på samma plats som människor man kommer väldigt bra överens med och där man känner att viljan att umgås är besvarad i allra högsta grad :)

Tur att det är röd dag här imorgon, för det blev visst lite mer vin än planerat ikväll :angel:
 
Det där känner jag igen. Ingen! Ingen annan än just dem kan denna enormt komplicerade pump! Så var det i villa områdtet jag bodde i.

Särbon var dessutom med en gång dit... det är ingen jättekomplicerad pump (särbon jobbar ju rätt mycket med pumpar och deras får bara inte stå still, då blir det dyrt). Men jag skiter i det nu, jag har erbjudit mig att hjälpa till flera gånger utan respons. De får väl fortsätta gnälla över att ingen vill hjälpa till...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 200
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 241
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 164
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp