Det är hemskt irriterande att veta hur mycket jag har att göra men kunna göra precis ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visste inte att kattsoppa fanns, bra att veta för liknande situationer! Hoppas det går bra med katten.Ska strax åka till veterinären med katten som ätit dåligt i helgen.
Har löst lite blötmat och soup (alltså vem hittade på katt-soppa?) och han slickar i sig sås + soppan. Funderar på om han gjort nåt med nån tand, för det verkar vara tuggandet som är problemet.
Men altså står det 1976 i kalernden eller?Men alltså, jag orkar inte.
Kom leverans med två gigantiska skåp...
Leverantören ville prata med vaktmästaren och vägrade acceptera att jag var vaktmästare?
Han: Var är vaktmästare?
Jag: Jag är vaktmästare. Det är bra om du...
Han: Nej nej. Vaktmästare behövs!
Jag: ... Ja, som jag sa, det är bra om du kör runt dem till varumottagningen för...
Han: Kan du hämta vaktmästaren?
Jag: Jag är vaktmästare.
Han: *skrattar*
Jag: ... Kör du runt dem? Mattorna vid entren knölar bara ihop sig under pallyftaren.
Han: Jag kör runt, så hämtar du vaktmästaren.
Jag: Mmmm
Kommer runt och öppnar de stora portarna så han kan dra in skåpen.
Han: Du får ringa vaktmästaren. Du måste flytta skåpen sen.
Jag: Ja, jag flyttar dem bara med pallyftaren?
Han: Nej! *skrattar* De är tunga du kan inte dra.
Jag: Fast det kan jag.
Han: Du verkar inte vilja ringa vaktmästaren?
Jag: Jag är vaktmästare. Ska jag skriva på?
Jag får skriva på. Han flinar och säger halvt så jag ska höra halvt inte "Kommer ringa vaktmästaren sen, kan inte dra själv lilla flicka, kommer ringa i smyg"
Alltså Har god lust att ringa Schenker och berätta hur den här snubben beter sig.
Håller med @Hoarfrost ring!Ring och berätta. Sånt där ska inte tolereras
Visste inte att kattsoppa fanns, bra att veta för liknande situationer! Hoppas det går bra med katten.