Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker absolut att du ska testa handtag för att försöka dölja.Handtag eller knopp på kökslådorna?
Jag tänker att knopp är lättare att sätta dit, men då kommer de igenspacklade hålen synas.
Å andra sidan hamnar handtagen precis på kanten av spacklet, och det kanske inte håller?
Visa bifogad fil 70506
Jag tror på handtag, lättare dölja. Dock har jag dålig koll på spackel måste jag erkänna.Handtag eller knopp på kökslådorna?
Jag tänker att knopp är lättare att sätta dit, men då kommer de igenspacklade hålen synas.
Å andra sidan hamnar handtagen precis på kanten av spacklet, och det kanske inte håller?
Visa bifogad fil 70506
Vi har aldrig firat mors dag direkt i min familj men nog känns det idag att det är den första utan mamma...
Måste kanske åka ner till Stockholm idag. Vill inte. Är rädd för vad jag ev kommer möta. Kontaktade polis i natt och steg ett är åka ner och kolla brevinkastet om post blivit upplockat. Sedan har jag ev en kontakt genom kyrkan som förhoppningsvis kan hjälpa till om det behövs.
Gäller min pappa och jag är rädd över vilket skick han är i. Kanske inte ens lever längre?
Hoppas det inte är nåt sånt, vi håller tummar och tassar härMåste kanske åka ner till Stockholm idag. Vill inte. Är rädd för vad jag ev kommer möta. Kontaktade polis i natt och steg ett är åka ner och kolla brevinkastet om post blivit upplockat. Sedan har jag ev en kontakt genom kyrkan som förhoppningsvis kan hjälpa till om det behövs.
Gäller min pappa och jag är rädd över vilket skick han är i. Kanske inte ens lever längre?
Egentligen är jag inte orolig så, men iom att jag väntar två större leveranser i morgon vill jag gärna ha illbattingen ur vägen för hennes skull... och min... och leverantörernaDu är så snäll mot katten, jag bara slängde med min när jag flyttade till hyresbostaden
Hon var högljudd först, antagligen förvirring, men vande sig efter ett par dagar och hon är lite känslig till sin natur. Så kan hon så kan din säkert också när det är dags
Jag lider med dig, och hoppas innerligt att det värsta inte har hänt. Om han har trygghetslarm så kan man ringa dem, och be dem åka dit och titta efter, så du slipper själv.Måste kanske åka ner till Stockholm idag. Vill inte. Är rädd för vad jag ev kommer möta. Kontaktade polis i natt och steg ett är åka ner och kolla brevinkastet om post blivit upplockat. Sedan har jag ev en kontakt genom kyrkan som förhoppningsvis kan hjälpa till om det behövs.