Och kondomer.Dags för champagne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och kondomer.Dags för champagne!
När börjar hoppningen igen?
Men behöver du ha ridbyxor till en 1 årig väldigt liten ponny?Apropå mitt tidigare inlägg. Hästen behöver ju naturligtvis en ryktväska. Och benskydd. Och ett schabrak. Och jag hade ju inga ridbyxor kvar så att… och till ridbyxor måste man ha ridstrumpor
PS. Jag handlar i alla fall begagnat DS.
Varför????Har inlett min märkligaste städning någonsin: torka alla golven med babyservetter.
Jag har moppat med såpa men det passar inte med golvet, blir oljigt och fläckigt av fötterna. Så för att få bort oljan på golvet/såpan måste jag torka av golven innan jag börjar använda ett annat rengöringsmedelVarför????
AhaJag har moppat med såpa men det passar inte med golvet, blir oljigt och fläckigt av fötterna. Så för att få bort oljan på golvet/såpan måste jag torka av golven innan jag börjar använda ett annat rengöringsmedel
Här också Fattar inte hur vi ska kunna släppa hästarna på bete vid månadsskiftet, hagarna är så blöta!Hjälp vad det regnar nu.
Hjälp vad det regnar nu.
Wet t-shirt igen?Här med. Jag tänkte grilla men...
Wet t-shirt igen?