Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stallet avklarat. Jag motionerade en ponny som uppförde sig utmärkt. Under tiden mockade 27-åringen hagarna :D

Därefter tog vi med släpet hem för att lasta på ris och lite annat skräp, körde till återvinningen och därefter fick 27-åringen öva lite på att köra med släp :)
Han har kört sitt eget båtsläp men det är ju litet och löjligt jämfört med min hästtransport :p

Slutligen har 27-åringen dammsugit och jag har lagat mat och moppat golvet i badrummet.
Nu ska jag ta en snabbdusch innan vi ska äta mat och kolla på hästhoppning :)
 
Sitter och tittar på outlet sidan på psofsweden. Har fasnat lite för den rosa tröjan/jackan .. men jag vet inte om de är tröja eller jacka :D. De står två olika saker
 
Jag förvarar mina kläder så och har gjort i flera år nu (tror att det blir tre år..), just som skydd efter att ha haft klädesmal. Jag har en del plagg som ligger rätt långa perioder utan att användas emellanåt, tex sommarklänningar, och ingenting luktar av plasten. Jag använder Smart store (som är livsmedelsgodkända).
Jag har iofs lite rödceder i lådorna också, men ändå.
Ja men nu när du säger det så har jag en del Smart store boxar till vissa av kläderna och de luktar inte alls så där starkt plastigt. Denna låda jag hade nu till några tröjor var av något annat slag. Får ta bort dem därifrån :)
 
Har promenerat med den här vackra i vårskogen. Matat några spindlar. Tvättar nu sofföverdrag och pysslar istörsta allmänhet.
Känner mig nästan som en människa för första gången på en månad, jäklar vad jag behövde den här lediga dagen ändå.
189465541_1069964153411078_5972250870921888432_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 191
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 226
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 143
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp