Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och den kanalen hade tydligen inte jag för jag hittar ingen hoppningHoppning på TV hos mig med, så något positivt idag.
Den finns på svtplayOch den kanalen hade tydligen inte jag för jag hittar ingen hoppning
Ja men nu när du säger det så har jag en del Smart store boxar till vissa av kläderna och de luktar inte alls så där starkt plastigt. Denna låda jag hade nu till några tröjor var av något annat slag. Får ta bort dem därifrånJag förvarar mina kläder så och har gjort i flera år nu (tror att det blir tre år..), just som skydd efter att ha haft klädesmal. Jag har en del plagg som ligger rätt långa perioder utan att användas emellanåt, tex sommarklänningar, och ingenting luktar av plasten. Jag använder Smart store (som är livsmedelsgodkända).
Jag har iofs lite rödceder i lådorna också, men ändå.
Exakt min tanke också.Men måste du verkligen byta ut kontakter det första du gör??? Om de funkar, låt dem vara tills du har tid och/eller pengar att fixa dem. Din hälsa går ju före att renovera ihjäl dig om prylarna nu ändå fungerar tills vidare.