Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Regnade en liten stund och åskade två gånger, en gång så jag och Megara hoppade till och jag funderade på att stänga av datorn. Men det gick förbi och nu är det klarblå himmel.

Tyvärr verkar mina grannar nedanför inte bara röka på balkongen utan även spela schlager :nailbiting: Förhoppningsvis är det bara Mello.

Redan trött som sjutton och orkar knappt med mig själv.
Är på en träningshelg på klubben och vill bara åka hem och dra till killen.
En bekant sa att jag var ”lovesick” vet inte om det stämmer. Kanske gör det, normalt sett gillar ja att va istället. 🤔

Sådär kan du ju inte skriva ba' :rage:

Recept tack! :d:heart

Recept?! Känner inte du mig bättre än så?! :rofl:

Olja, tre sorters torkad lök, svartpeppar, salt, äppelmust, senapspulver, rosmarin, timjan, honung, äppelcidervinäger, japansk soja och diverse chili var inblandade. Proportionerna har jag noll koll på.

Edit: En mortel var inblandad i en del av processen också :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 132
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
323
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 305
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 832
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31