Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har övningskört idag, gick bra! Blev en långtur på 1h enkel väg där vi hamnade hos min mormor som bjöd in oss på middag och efterrätt :d Älgkött, potatis, kokta grönsaker, gelé och svampsås är det bästa som finns :d
Nu är jag dyngtrött och ska krypa ner i sängen strax. Tänkte kolla på mello men är så trött att ljud känns jobbigt. En god natts sömn så är jag nog på banan igen imorgon :)
 
Har varit på Ikea och snart klart med första omgången färg. Är vansinnigt nöjd med färgen, den blir perfekt.

Löste sig med påhälsning av folk också, bytte ut en stackare och de andra två hjälpt mig diska, sätta upp en lampa så vi ser vad vi gör, sätta ihop möbler och rodda lite i köket. Så det blev ganska bra till slut.

Nu har jag målat klart och det är läggdags sedan 2 timmar för mig 😴
 
Efter en timme i sadeln i alla gångarter på min härligt pigga häst tillsammans med en stallkompis 😍( vi hade tur att åskan höll sig på avstånd 😄; vi blev blöta i början av ridturen men hann torka lagom tills vi kom tillbaka till stallet och nästa skur kom 😄). Smakade det väldans bra med tacos och Briskas nya halloncider 😋 tillsammans med älsklingen 🥰. Även lördagsgodis (vattenmelon, Bjäres chips med salt och vinegrett, några salt-S, några toffiffe och sura-S) till ESC men asså det går ju inte att äta fler än typ fem supersura S innan jag börjar svettas 😆.
 
Fasiken vill verkligen stanna uppe och kolla Habs-Leafs men vet inte om jag orkar. Matchen börjar 01:00 Sverige tid. Kanske sätta på tv och sedan somna till den.
 
Har varit på Ikea och snart klart med första omgången färg. Är vansinnigt nöjd med färgen, den blir perfekt.

Löste sig med påhälsning av folk också, bytte ut en stackare och de andra två hjälpt mig diska, sätta upp en lampa så vi ser vad vi gör, sätta ihop möbler och rodda lite i köket. Så det blev ganska bra till slut.

Nu har jag målat klart och det är läggdags sedan 2 timmar för mig 😴
Nu när du lärt dig måla kan du fortsätta o träna i mitt nya hus. 🙏:idea::angel:
 
Gick å la mig halv tio, då va ja helt död, har i alla fall fått sova hela natten. Vaknade vid 6 gick upp å gick på toa. Ryggen tyckte inte om den här sängen och gör ont nu.

Tänkte gå upp om en stund och bädda å klä på mig, samt förflytta mig till soffan istället tills vi kan äta frukost.
 
Inspirerad av mig själv och mina planer på att renovera kök fick jag tummen ur och spacklade klart runt fönstret i sovrummet. Heja heja! Imorgon borde det gå att måla, sen ska rullgardinen på plats och sen är sovrummet färdigt. Det har bara tagit sisådär fyra månader :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 193
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 228
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp