Vet känslan. Hatar sommar.Det är sommar nu! Pollen . Kofläkig hud! .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet känslan. Hatar sommar.Det är sommar nu! Pollen . Kofläkig hud! .
Avslappningsövningar?Den där när man är så trött så tårarna bara rinner och det dånar i öronen så man inte kan sova
Nu när du lärt dig måla kan du fortsätta o träna i mitt nya hus.Har varit på Ikea och snart klart med första omgången färg. Är vansinnigt nöjd med färgen, den blir perfekt.
Löste sig med påhälsning av folk också, bytte ut en stackare och de andra två hjälpt mig diska, sätta upp en lampa så vi ser vad vi gör, sätta ihop möbler och rodda lite i köket. Så det blev ganska bra till slut.
Nu har jag målat klart och det är läggdags sedan 2 timmar för mig
Oj, istället skulle ju va i stallet. Måste vart någon autokorrekt i farten.Redan trött som sjutton och orkar knappt med mig själv.
Är på en träningshelg på klubben och vill bara åka hem och dra till killen.
En bekant sa att jag var ”lovesick” vet inte om det stämmer. Kanske gör det, normalt sett gillar ja att va istället.
Blir stressad av sånt och börjar gråta i ställetAvslappningsövningar?
Skulle vilja säga att jag är riktigt bra på att måla faktiskt. Är rätt kul också, men jag brukar tröttna efter 3 timmar och bara vilja vara klarNu när du lärt dig måla kan du fortsätta o träna i mitt nya hus.