Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen är vi överens här hemma så nu kanske lugnet lägger sig igen. Husse ska boka tid för koll åt sin katt 🐈

Själv har jag varit ute i typisk april väder, snö regn och hagel. Men hemma där hade de inte kommit en droppe. Nu ska jag försöka bota min skrivkramp som slog till inatt. Jätte bra när man har två hemtentor och skriva.
 
Men nej! Var det inte exakt det som skedde med en tidigare lokal/anläggning?
Åh, känner med er! :(

Jo 😑 Jag vet att vi inte gjort det lätt för oss som velat gifta oss mitt i en pandemi, men vi har verkligen haft dubbelt upp med otur med allt runtomkring också. Jag är inte den som tror på tecken men som det går troll i det här så undrar jag var tusan det är som sker. Det känns som att hela vår relation har gått ut på att överkomma hinder redan från början så det är ju jättefint att vi börjar äktenskapet med samma fina tradition :up:
 
På väg hem :laugh: sitter och kollar på helgkasse middag... Men de flesta verkar ha att man måste beställa för minst 2 pers och det är lite väl dyrt när jag dessutom bara är en person... får se om det går lägga in som en beställning på take away kanske...
 
Jag är väldigt trött i fötterna! Nu har jag förhoppningsvis inte så många ärenden kvar på jobbet. Hoppas få skjuts hem av 27-åringen. Han och dottern är hos optikern för att prova ut glasögon till unga fröken :)
Väl hemma ska jag hämta den fixade bilen innan vi kör till stallet för banhoppning :)
 
Känner mig extremt mos. Fina träd därute :cautious:
Dricker äcklig energidryck med tveksam effekt.

Funderar på mattepaus, featuring en skål ostbågar.
Vill verkligen ha gelégodis, typ nappar, men har ju inget :arghh:
 
Äter en väldigt försenad lunch och lyssnar på ljudbok. Nu är jag inne på sista biten och det är så galet spännande. Har massor att göra. Men känner att den här måltiden lär gå i ultrarapid.. :angel:
 
Är väldigt nöjd med detta städschemat jag skrivit ut. Sitter på kylskåpet som en påminnelse och sedan är det lätt att bocka av :) Hittade schemat på nätet, tycker det täcker in ”basic” och på den tomma längst ner lägger vi till något ”utöver det vanliga”, som t.ex. tvätta soffklädsel eller så.
 

Bifogade filer

  • CE90FBCD-1204-45D0-A50C-2FECD1517B5B.webp
    CE90FBCD-1204-45D0-A50C-2FECD1517B5B.webp
    34,2 KB · Visningar: 43
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 644
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp