Men måndag, tisdag, onsdag är väl fortfarande vardagar?Jag förstår inte? Lördag är ingen vardag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men måndag, tisdag, onsdag är väl fortfarande vardagar?Jag förstår inte? Lördag är ingen vardag.
Ja, men menar de att de har fem vardagars leveranstid? Eller bara dagar överlag? Känns som de borde vara tydligareMen måndag, tisdag, onsdag är väl fortfarande vardagar?
Jag tycker det.Ja, men menar de att de har fem vardagars leveranstid? Eller bara dagar överlag? Känns som de borde vara tydligare
Värt att provaSmaksatt kaffe är gudomligt och finns i alla möjliga smaker! Kahls brukar ha riktigt bra och deras kedja finns väl lite här och var.
Det låter onekligen gott och billigt att bara ta i en nypa kardemumma o sen hä på sitt vanliga kaffe. Jag ska testa det, vore trevligt med billigare variant om det ändå blir lika gott Jag hade inte ens tänkt på att man kan göra det
Jo något är de ju. Min sambo vill tyvärr inte höra på de örat så jag är just nu den elake djurhataren osv..Han fråga om jag skulle ta bort hästen om han kissa på fel ställe .. Men de är inte riktigt samma sak.Framför allt så mår nog katten inte bra Har också en gammelkatt som aldrig kissar fel, så hade han gjort så efter 14 års felfrihet hade något varit riktigt fel.
Jo något är de ju. Min sambo vill tyvärr inte höra på de örat så jag är just nu den elake djurhataren osv..Han fråga om jag skulle ta bort hästen om han kissa på fel ställe .. Men de är inte riktigt samma sak.
Nej självfallet inte. Ska boka tid nästa vecka hos vår veterinär. Vill ha hens åsikt. Som sagt de är världskrig hemma just nu. Och jag är ganska less känner jag.Han får tycka vad han vill men katten mår ju inte bra, något han borde vilja kolla upp om han nu bryr sig så. Ta henne till veterinär och gör iaf en seniorkontroll. Det kan faktiskt vara något som lätt går att åtgärda.
Att göra ingenting är inte ett alternativ.
Ättika!Nej den är ju tjock och på 180 Annars hade jag försökt klämma in den i våran stora tvättmaskin. Snark, får se har sprutat bakteriedödande medel på den flera gånger får vi se om lukten försvinner annars får jag bita ihop och köpa en ny imorgon.
Bra att ni reagerade!På hemvägen från morgonens hundpromenad ser jag en kille sitta vid busshållplatsen utanför närmaste grannen. Jag går dit och frågar om han väntar på nån, om han väntar på skjuts. Men det gjorde han inte. Det är mitt ute på landet och hållplatsen används bara av skolbarn. Så han verkade lite malplacerad där han satt.
Strax stannar en bil med ett äldre par. De hade sett pojken tidigare på morgonen och nu kört förbi honom. De har själva ett barn med downs och blev oroliga att pojken skulle vandra vidare ut på den stora landsvägen. De hade kontaktat skolan som mycket riktigt saknat honom och skulle skicka skjuts.
Vi pratade, och efter en stund kom skolans lilla buss. Den lite trumpna killen blev riktigt glad.
Slutet gott, allting gott. Det var en väldigt lång promenad pojken tagit och han var alldeles vilse.
Ja jag antar att det ligger mer bakom tanken att ta bort? Bara en felkiss kan ju vara lättåtgärdat, tex uviJo något är de ju. Min sambo vill tyvärr inte höra på de örat så jag är just nu den elake djurhataren osv..Han fråga om jag skulle ta bort hästen om han kissa på fel ställe .. Men de är inte riktigt samma sak.