Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör du det, är det redan smaksatt kaffe eller har du smaksatt det själv?Kaffe med kardemumma
Hur gör du det, är det redan smaksatt kaffe eller har du smaksatt det själv?
Jag dricker inte kaffe själv än, men har börjat prova sen någon började övertala mig. Jag gillar kardemumma så tyckte det lät spännande.Enklaste sättet, en nypa malen kardemumma i botten på koppen, häll över kaffe. Jag kör vanligt bryggkaffe bara, men funkar med allt.
Också himla gott med kanel. Eller båda
Vet att det finns smaksatt kaffe, men har inte provat det själv!
Oh ja, men prova!Jag dricker inte kaffe själv än, men har börjat prova sen någon började övertala mig. Jag gillar kardemumma så tyckte det lät spännande.
De gånger jag druckit kaffe nu har det varit socker i, som är tänkt att jag ska trappa ner på successivt.
Alsolsprit använde jag när en tillfällig katt kissade flera gånger i min bäddsoffa... Ska tydligen fungera så att den bryter ner fettet eller proteinet i urinet (eller vad det nu var) och ta med odören bort när den dunstar. Hade kissat på armstödet bland annat, och det gick ju inte att tvätta på något sätt i maskin. Fungerade!Nej den är ju tjock och på 180 Annars hade jag försökt klämma in den i våran stora tvättmaskin. Snark, får se har sprutat bakteriedödande medel på den flera gånger får vi se om lukten försvinner annars får jag bita ihop och köpa en ny imorgon.
Smaksatt kaffe är gudomligt och finns i alla möjliga smaker! Kahls brukar ha riktigt bra och deras kedja finns väl lite här och var.Enklaste sättet, en nypa malen kardemumma i botten på koppen, häll över kaffe. Jag kör vanligt bryggkaffe bara, men funkar med allt.
Också himla gott med kanel. Eller båda
Vet att det finns smaksatt kaffe, men har inte provat det själv!
Jag förstår inte? Lördag är ingen vardag.Jag vet inte varför jag bryr mig ens.
Köpte skor och en termos på Stadium i lördags.
Och jag fick ett mail igår om hur jag upplevde köpet. Vilket blev att jag är missnöjd för att det har tagit lång tid att få paketet. (Jag har inte fått det än). Och då får jag svar att paketet är inne på den 2 dagen och de har upp till fem dagars leveranstid. Det är det jag blir arg på. För det är väl den 4 vardagen den i lördags? Känner mig dum när de håller på så här.