Sååå nöjd, ska bara skura golven. Sen är städningen klar. Ska ta å rengöra toan på fredag, likaså det sista i köket. Men det går fort. Så det känns lovande. Lite pirrigt dock är det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är så duktig som tar tag i allt, imponerad!Sååå nöjd, ska bara skura golven. Sen är städningen klar. Ska ta å rengöra toan på fredag, likaså det sista i köket. Men det går fort. Så det känns lovande. Lite pirrigt dock är det.
Det har varit jobbigt, men nu är det gjort. Jag gjorde lite varje dag och satte upp lite delmål.Du är så duktig som tar tag i allt, imponerad!
Jag blir dock alldeles matt av att bara läsa det.
Jo något är de ju. Min sambo vill tyvärr inte höra på de örat så jag är just nu den elake djurhataren osv..Han fråga om jag skulle ta bort hästen om han kissa på fel ställe .. Men de är inte riktigt samma sak.
Redan bestämt efter ha haft världskrig hemma. Där i mot blir de inte innan helgen då hon inte räknas som akutfall och de har lite speciella regler vad de gäller sådant i Corona tider. De prioriterar Vet de i för som min syster nyss tagit bort sin katt akut.Ta in till veterinär pronto, på seniorkoll om inte annat.
All honung? Svensk honung?Cesium-137 har gett mig nya mardrömmar.
efter man har hittat förhöjda nivåer i honung av denna isotop.
Kan det vara en del i orsaken att bisamhällena mår så dåligt?
Detta var honung i West Virginia men vi har ju haft tester i ryssland och tjernobyl, så jag vill nu få tag i en gammamätare. men men deras värden låg långt under gränsvärden.All honung? Svensk honung?