Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckats rädda vår bäddmadrass i sängen med envetet tvättade med bakteriedödande medel. Sambon har fått sniffa flera gånger idag efter varje tvätt. Känner inget är sablans allergisk just nu. Men täcken och annat tvättat med så ikväll ska jag äntligen sova i min säng igen. Soffan inte bra för min rygg ..
 
Dagens mysterium: hur sitter folk så stilla under zoom-möten? Är det något man lär sig? Kurskollegorna sitter som tända ljus medan jag ålar runt som en uttråkad fyraåring :o
Haha vi är ju oftast tvingade att ha kamera på om vi är i små grupper är vi alla som är 100 plus studenter så skiter jag i och sätta igång den då jag blir rastlös över att behöva sitta stilla så vill gärna gå omkring under tiden 😂 Så nej jag är inte heller stilla.
 
Jag har typ aldrig kameran på, ligger gärna i soffan och lyssnar om jag inte måste anteckna :D


Haha vi är ju oftast tvingade att ha kamera på om vi är i små grupper är vi alla som är 100 plus studenter så skiter jag i och sätta igång den då jag blir rastlös över att behöva sitta stilla så vill gärna gå omkring under tiden 😂 Så nej jag är inte heller stilla.

Hade jag kunnat så hade jag absolut stängt av den. Är definitivt obekväm med att se mig själv. Men nu är det en kurs i skådespeleri ...
 
Beroende på hur njurarna beter sig. Kan vara ett av sjukvårdens missriktade försök att skrämma patienter....

jag har fått information om dialys och är beviljad transplantationsutredning. Njurarna har dock skärp till sig och skött sig ett tag nu så dialysen väntar fortfarande ett tag.
Min läkare har jag gått hos I över 10 år. Aldrig "hotat" eller skrämts tidigare
Sjukskrivning NU! Och ta hand om dig :heart
Går hem helt nästa vecka. Vill bara ha anställningspappren klara. Läkaren vill ta bort all stress. Enligt hen så tror han att det är en stor bov. Hen frågade om jag inte var trött och jag sa ja självklart men det är ju inget konstigt så som året sett ut. Många väldigt låga värden.
Ska in på jobbet imorgon men har redan nu planerat bort väldigt mycket. Det får gå som det går. Nästa vecka släpper jag allt och går hem
 
Försökte mig på en jäkla övning som jag skulle göra hemma (fick av min PT) men det gick inte alls och nu fick jag ont i ryggen :down:

Skulle ligga på golvet och rulla på en rulle under ryggen men eftersom jag inte har någon färdig jäkla rulle fick jag försöka skapa en rulle - men den rullar ju inte :arghh:

:rofl:
Bara så ni vet så har jag nu kollat upp detta och får till svar att jag inte ens behövde rulla! MEN VARFÖR SÄGER DU DET DÅ?! :arghh::rofl:
 
Nu brann jag upp delux. Människor som ljuger och slingrar sig är de värsta jag vet. Och när de är jag som får stå till svars för deras dumheter då blir jag inte glad. Påpekade detta redan innan vi gick ut på vfu att de här inte kommer fungera, och vem hade rätt. Usch blev fasiken arg när jag fick mail från läraren och såg vad hen skrev.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 631
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp