Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läkaren sa att dialys kommer bli aktuellt nästa år.Det kommer förr eller senare hos oss.
Trösten är att det normalt tar många, många år innan det blir besvärligt. (vet...)
Tills dess är det bra att ha lite koll och sköta om dem.
Dagens käftsmäll.... Njursvikt.
OJ! ta hand om dig!Dagens käftsmäll.... Njursvikt.
Beroende på hur njurarna beter sig. Kan vara ett av sjukvårdens missriktade försök att skrämma patienter....Läkaren sa att dialys kommer bli aktuellt nästa år.
Sjukskrivning gör varken till eller från för njurarna tyvärr. Det är inte så mycket som påverkar.Sjukskrivning NU! Och ta hand om dig
Sjukskrivning gör varken till eller från för njurarna tyvärr. Det är inte så mycket som påverkar.
Jag har typ aldrig kameran på, ligger gärna i soffan och lyssnar om jag inte måste antecknaDagens mysterium: hur sitter folk så stilla under zoom-möten? Är det något man lär sig? Kurskollegorna sitter som tända ljus medan jag ålar runt som en uttråkad fyraåring
Haha vi är ju oftast tvingade att ha kamera på om vi är i små grupper är vi alla som är 100 plus studenter så skiter jag i och sätta igång den då jag blir rastlös över att behöva sitta stilla så vill gärna gå omkring under tiden Så nej jag är inte heller stilla.Dagens mysterium: hur sitter folk så stilla under zoom-möten? Är det något man lär sig? Kurskollegorna sitter som tända ljus medan jag ålar runt som en uttråkad fyraåring
Jag har typ aldrig kameran på, ligger gärna i soffan och lyssnar om jag inte måste anteckna
Haha vi är ju oftast tvingade att ha kamera på om vi är i små grupper är vi alla som är 100 plus studenter så skiter jag i och sätta igång den då jag blir rastlös över att behöva sitta stilla så vill gärna gå omkring under tiden Så nej jag är inte heller stilla.
Så känner jag på alla föreläsningar/utbildningar eller likande behöver inte svara zoom, de är hemskt förstår inte hur dom gör!Dagens mysterium: hur sitter folk så stilla under zoom-möten? Är det något man lär sig? Kurskollegorna sitter som tända ljus medan jag ålar runt som en uttråkad fyraåring
Min läkare har jag gått hos I över 10 år. Aldrig "hotat" eller skrämts tidigareBeroende på hur njurarna beter sig. Kan vara ett av sjukvårdens missriktade försök att skrämma patienter....
jag har fått information om dialys och är beviljad transplantationsutredning. Njurarna har dock skärp till sig och skött sig ett tag nu så dialysen väntar fortfarande ett tag.
Går hem helt nästa vecka. Vill bara ha anställningspappren klara. Läkaren vill ta bort all stress. Enligt hen så tror han att det är en stor bov. Hen frågade om jag inte var trött och jag sa ja självklart men det är ju inget konstigt så som året sett ut. Många väldigt låga värden.Sjukskrivning NU! Och ta hand om dig
Bara så ni vet så har jag nu kollat upp detta och får till svar att jag inte ens behövde rulla! MEN VARFÖR SÄGER DU DET DÅ?!Försökte mig på en jäkla övning som jag skulle göra hemma (fick av min PT) men det gick inte alls och nu fick jag ont i ryggen
Skulle ligga på golvet och rulla på en rulle under ryggen men eftersom jag inte har någon färdig jäkla rulle fick jag försöka skapa en rulle - men den rullar ju inte