Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej ibland vore de skönt att bo själv mitt i skogen jag och Trulis 🧐 Gud så skönt vi skulle ha de,han beta gräsmatta och jag sitta med en bok på trappen 🤣 Kanske de vi ska satsa på, skita i studierna och han får klä av sig tävlingsskorna för gott. Eller ja vi får ta med Pucken med så vi har någon som kan jaga råttor 😆 För jag är livrädd för möss,råttor osv.

Detta var honung i West Virginia men vi har ju haft tester i ryssland och tjernobyl, så jag vill nu få tag i en gammamätare. men men deras värden låg långt under gränsvärden.
Nu får jag skämmas som lärare, men ligger west Virginia i nån närhet till kraftverket som nästan hade härdsmälta i usa för många år sem?

Kollar recept på spicy pork bulgogi. Tagit ut en fläskkarré ur frysen och köpt hem nashi päron. Förhoppningsvis får jag leverans av mina nya krukor (så jag kan lämna tillbaka de andra) till Blomsterlandet på Sveavägen så jag kan passa på och köpa medium grain ris i den asiatiska butiken vid Hötorget. :d Kanske passa på att köpa lite kimchi på samma gång.

Funderar på hur kryddig jag vill att marinaden ska vara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 522
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur