Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du ger räkor till kisse och inte kryddar räkor med kisse! (Förlåt)Ska strax äta havskräftor och räkor med kisse
Hoppas du ger räkor till kisse och inte kryddar räkor med kisse! (Förlåt)
Nu får jag skämmas som lärare, men ligger west Virginia i nån närhet till kraftverket som nästan hade härdsmälta i usa för många år sem?Detta var honung i West Virginia men vi har ju haft tester i ryssland och tjernobyl, så jag vill nu få tag i en gammamätare. men men deras värden låg långt under gränsvärden.
Three Mile Island, menar du? Googling säger att det är ungefär 50 mil mellan Harrisburg, Pennsylvania och West Virginia.Nu får jag skämmas som lärare, men ligger west Virginia i nån närhet till kraftverket som nästan hade härdsmälta i usa för många år sem?
Åh, vad gott! Det är bland mina favoritskaldjur. Dreggel...Ska strax äta havskräftor och räkor med kisse
Åh, nej!Dagens käftsmäll.... Njursvikt.
Inte så mycket om det blåste åt rätt hållThree Mile Island, menar du? Googling säger att det är ungefär 50 mil mellan Harrisburg, Pennsylvania och West Virginia.
Det kommer förr eller senare hos oss.Dagens käftsmäll.... Njursvikt.
Man sköter om njurarna genom att ha koll på vad man äter. Inte använda ibuprofen, inte snacksa stjärnfrukt och lite andra saker. Dietister har koll.Åh, nej!
Det pga diabetesen antar jag? Vad gör man åt sånt? Har ingen koll alls.
Man sköter om njurarna genom att ha koll på vad man äter. Inte använda ibuprofen, inte snacksa stjärnfrukt och lite andra saker. Dietister har koll.
Det är ett slutande plan. Njurar, till skillnad mot t.ex. levern, kan inte reparera sig.
Ja. det måste du. Gå över till panodil.Fasiken, jag måste gå cold turkey på mina ipren. Njurarna dock ok när de kollade sist.
Syrran har det. Bloddialys 3 ggr i veckan, garanterat inte roligt.Ja. det måste du. Gå över till panodil.
Du vill inte ha fallerande njurar - jag lovar.
Intressant. Får se om forskningen följs upp, inget jag vet man har studerat hittills.