Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Myser med min lilla räka i sängen :heart Vi låg och sov tillsammans på golvet tidigare :laugh:

Mår så dåligt över tanken att hon som är världens gladaste räcer-räka ev behöver opereras för patella luxation med rehab och allt vad det innebär. Veterinären häromdagen tyckte att det ev kunde räcka med att stärka musklerna, men jag vill ju givetvis ge henne bästa förutsättningarna för att undvika förslitningar och smärta i framtiden så magkänslan lutar nog åt att op vore bäst ändå. Idag har jag i alla fall ringt och bokat tid hos min vet för att ta frågan vidare. :heart
 
Nyduschad och krupit ner i sängen :love:Katterna har slutat bråka för kvällen men Lilla herrn surar fortfarande, misstänker att han tycker det var bättre när Lillkatten var en pytteliten kattunge som idoliserade honom fullständigt istället för en odräglig ettåring :laugh: Förhoppningsvis slutar han sura snart dock, jag väntar på att han ska komma och gosa ner sig med mig som vanligt 😊
 
Nu är det krig. Insett att våningen ovan festar på kvällarna, inte bråk som jag tidigare trött. Nu är jag less på skrikande som låter högt hos mig. Så från och med ikväll kommer jag ringa störningsjouren varje gång de härjar sent om kvällarna.
Andra gången på en vecka jag ringt ut dom nu.

Hälsningar,
Surgrannen som inte får sova
 
F4CBC1AA-2EDC-47D9-A96B-05C5A0240317.webp

Tack och lov för YouTube :laugh:
 
Nu är det krig. Insett att våningen ovan festar på kvällarna, inte bråk som jag tidigare trött. Nu är jag less på skrikande som låter högt hos mig. Så från och med ikväll kommer jag ringa störningsjouren varje gång de härjar sent om kvällarna.
Andra gången på en vecka jag ringt ut dom nu.

Hälsningar,
Surgrannen som inte får sova
Fy fan! Lider med dig!

I min fd lägenhet hade jag grannar som använde lägenheten som verkstad. I flera år! Då jag bodde borta en del orkade jag inte ta tag i det mer än be dem lägga av. Vilket de gjorde några v då. Då hade ändå bostadsrättsföreningen en verkstad man fick använda gratis. :banghead:
Det blev milt sagt en strid för att få dem att lägga av.

Hoppas ditt löser sig enklare!
 
Idrott idag, märklig företeelse. Först skulle vi värma upp genom att jogga några varv runt fyrkantsspåret. Jag råkade hamna först, tills två fuskande långbeningar trampade om. Sen försökte en springa om mig mot slutet, uppskattas inte så den misslyckades :devil:

Har även fått tyst på min annars väldigt pratglada labradorliknande bordskamrat efter att hon var otrevlig mot mig och min kompis. Sånt är jag inte med på och det verkade gå fram. Det går framåt här :up:
 
Så trött och vet inte riktigt vad jag vill. Är det såhär alla ungar och djurungar känner sig? Vill jag äta, duscha, sova, se videos, mata spindlar, gå ut och jaga igelkottar... VAD?! :arghh:
Jag hamnade just i samma läge. Skulle bara lägga mig en stund i soffan och svara på ett mail. Hunden kom och lade sig mot min kind/hals och var så varm och gosig och jag trött- och hunger-fryser. Så kom liksom inte därifrån. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 631
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp