Vi får hoppas det kan skötas i hemmet i så fall. Hemdialys är ofta smidigare än sjukhusvård varannan var 3dje dag.Läkaren sa att dialys kommer bli aktuellt nästa år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får hoppas det kan skötas i hemmet i så fall. Hemdialys är ofta smidigare än sjukhusvård varannan var 3dje dag.Läkaren sa att dialys kommer bli aktuellt nästa år.
Jag tappade bort min katt i lägenheten och hann börja sörja. Så satt hon en morgon och ritade på mig. Hittade sedan att hon hade ett gömställe bakom böckerna i bokhyllan.Vad gör vi? Jag letar efter Jinns som är spårlöst försvunnen. Kan hon möjligtvis öppna dörrar själv???
Fy fan! Lider med dig!Nu är det krig. Insett att våningen ovan festar på kvällarna, inte bråk som jag tidigare trött. Nu är jag less på skrikande som låter högt hos mig. Så från och med ikväll kommer jag ringa störningsjouren varje gång de härjar sent om kvällarna.
Andra gången på en vecka jag ringt ut dom nu.
Hälsningar,
Surgrannen som inte får sova
Jag hamnade just i samma läge. Skulle bara lägga mig en stund i soffan och svara på ett mail. Hunden kom och lade sig mot min kind/hals och var så varm och gosig och jag trött- och hunger-fryser. Så kom liksom inte därifrån.Så trött och vet inte riktigt vad jag vill. Är det såhär alla ungar och djurungar känner sig? Vill jag äta, duscha, sova, se videos, mata spindlar, gå ut och jaga igelkottar... VAD?!
Livet är så hårt och svårt.Jag hamnade just i samma läge. Skulle bara lägga mig en stund i soffan och svara på ett mail. Hunden kom och lade sig mot min kind/hals och var så varm och gosig och jag trött- och hunger-fryser. Så kom liksom inte därifrån.