Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis min tanke! Ja, inte om ett elda men att det för en gångs skull inte blåser. Men blir man sugen på att gå ut? Inte riktigtAbsolut vindstilla ute. för första gången på länge.
vore helt perfekt att elda fjolårslöv - om det inte vore så att löven ligger under en dm snö.
Inte allsBorde man gå ut idag? Jag tänker att man inte behöver det...
Nu vet jag inte hur stor den ska vara men Lidl har ibland och även rusta,men då är dom typ 120cm och 70-80 breda (kommer inte ihåg o är för lat för att gå upp på ovanvåningen)Ber om råd i en grupp på Facebook. Söker en stor badrumsmatta. Sen önskemål om hur den ska se ut, dock är storleken viktigast. Första tipset är en sida där det finns små mattor.
Jag ska kolla! Tack, det är ungefär den storleken jag är ute efter.Nu vet jag inte hur stor den ska vara men Lidl har ibland och även rusta,men då är dom typ 120cm och 70-80 breda (kommer inte ihåg o är för lat för att gå upp på ovanvåningen)
Låter bra! Vi ska fika nuInte alls
Man dricker te på soffan!
Har ansökt till 8 olika utbildningar i höst
Jag hade samma problem,mitt badrum är runt 18kvm och då kan man ju inte kasta in en 60x40 matta (läs trasa) nu har jag 2 av den stora sortenJag ska kolla! Tack, det är ungefär den storleken jag är ute efter.
Jag har en stor bit som sitter lös. Men har inte råd att fixa den nuTappade en stor bit av en lagning på en tand igår kväll. Samma tand som de har lagat för drygt en månad sedan..
Så det blev att sjukanmäla sig i morse. Har uront i tanden nu.
Fick tid hos tandläkaren 15.20 så nu sitter jag på bussen dit
Ok. Jag har nödvändig tandvårdskortet genom min AS. Så jag betalar som ett vanligt läkarbesök, om jag inte har frikort som nuJag har en stor bit som sitter lös. Men har inte råd att fixa den nu