Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är jättebra! Inte hans bästa, men allt han skriver är braSka för första gången på flera dagar läsa något annat en kurslitteratur Håller på med Fredrik Backmans folk med ångest. Lite udda bok men bra handling
Jo gillar ju han stil Köpte den för typ 30 kr som pocket såDen är jättebra! Inte hans bästa, men allt han skriver är bra
Grattis på födelsdagen och förlängt vikariatFick veta idag att mitt vikariat blir förlängt året ut! Bästa födelsedagspresenten!
Själv blev jag arg på sambon som säger "hej då" när vi ska sova. Jag har sagt att "hej då" betyder ju ngt helt annat, att man inte ses/ett avsked. Så när han sa "hej då" och inte ändrade när jag sade "hej då" 3 ggr ändrade jag till "vila i frid".Har pratat pension, efterlevandeskydd och äktenskapsförord. För att avsluta kvällen med Mario Kart och vråla ”SLUTA KASTA FUCKING BANANER!” och ”BLOCKA PRINSESSAN!!” på varandra. Högt och lågt i detta hem.
I min yngre tonår när man sov över med kompisar hade jag en udda som alltid sa hejdå när vi skulle sova... asså, det är ju jättekonstigt att säga så? Hon sa alltid ”hejdå ses imorgon”.. tyckte alltid det var konstigtSjälv blev jag arg på sambon som säger "hej då" när vi ska sova. Jag har sagt att "hej då" betyder ju ngt helt annat, att man inte ses/ett avsked. Så när han sa "hej då" och inte ändrade när jag sade "hej då" 3 ggr ändrade jag till "vila i frid".
Det tog skruv! "Vad fan, tänk om jag dör inatt för att du säger så?!". Jag väsande med ihopknipta ögon: "Säg inte hej då!"
Han: "Godnatt!"
För övrigt säger jag alltid godnatt, vi ses imorgon till hunden av typ samma skäl.
Heeelt normalt!