Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så jäkla trött idag. Känner mig helt sinnesslö!
Så mycket att göra, så lite tid och absolut noll ork.
Har försökt dopa mig med både svart te och koffeintabletter till ingen nytta. Hade gladeligen bäddat ner mig och gått i ide i några månader. 😴

Grattis på din dag @Unafraid!

9e4e2cc3745ca2764f6d550867fc8af1.jpg

Varit ute och sprungit/ gått i ca två timmar med lilla vita pälsbollen. Pälsbollen blev trött efter en timme men trampade snällt med. Jag är väldigt tacksam över att hon funkar lös överallt, hade blivit trassligt med ett koppel :)

Hittade iaf några nya stigar, har några kvar att utforska. En verkar lovande för där fanns hästspår och här finns nästan bara stora bruna så det borde vara en väl upptrampad stig längre bort med :up:

På ett ställe hade två träd vält halvvägs och bildat ett kryss:
20210412_154744.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 653
· Visningar
44 675
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka