Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
ecc7fce3f39c9c7fc6557439a316d6a4.jpg

66cc8e37a9b2a08616b5f828d9ce5451.jpg

9aaac137d06a0440d40902faf7457908.jpg


Får an gå hem nu? Varit här i 40 min och jag börjar inte ens förren kl 7

Tur jag lämnat in bilen för byte av däck såhär i snökaoset....
 
Uppe med tuppen, långdusch, hårfön, klackar, kaffe i farten. Tog bilen till jobbet för ovanlighetens skull och fick fickparkera i en sväng?! Alltså, jag tycker ändå att jag är ganska skillad på fickparkering men när fickan är i en kurva så är det som att jag inte längre fattar vilken breddgrad jag befinner mig på ens.
 
Själv blev jag arg på sambon som säger "hej då" när vi ska sova. Jag har sagt att "hej då" betyder ju ngt helt annat, att man inte ses/ett avsked. Så när han sa "hej då" och inte ändrade när jag sade "hej då" 3 ggr ändrade jag till "vila i frid".
Det tog skruv! "Vad fan, tänk om jag dör inatt för att du säger så?!". Jag väsande med ihopknipta ögon:cautious::sneaky:😈: "Säg inte hej då!"
Han: "Godnatt!"

För övrigt säger jag alltid godnatt, vi ses imorgon till hunden av typ samma skäl.
Heeelt normalt! :laugh:

Jag säger alltid "Godnatt mina älsklingar/gullisar, vi ses i morgon" till hästarna och kaninerna när jag är klar ute för kvällen och är påväg in igen :D
 
Seg morgon här, jag ska logga på på jobbdatorn om någon kvart och har första mötet kl tio. Före dess borde jag hinna med de sista responserna och eventuella mailsvar.

Som alltid när jag behöver sätta igång hjärnan, lite stand up! :D

 
Åh, älskar min stallägare och personal! Skulle ha hovslagaren idag. Men mår inte bra. Så jag kollade med en anställd som alltid bara ”det fixar jag/vi”. ❤️
Måste fasen ge dem någon extra present för hur bussiga de är. Höll på att börja grina av tacksamhet.
Jag ska försöka sova bort krassligheten. Borde gå. Tror jag bara är slut egentligen.
 
Själv blev jag arg på sambon som säger "hej då" när vi ska sova. Jag har sagt att "hej då" betyder ju ngt helt annat, att man inte ses/ett avsked. Så när han sa "hej då" och inte ändrade när jag sade "hej då" 3 ggr ändrade jag till "vila i frid".
Det tog skruv! "Vad fan, tänk om jag dör inatt för att du säger så?!". Jag väsande med ihopknipta ögon:cautious::sneaky:😈: "Säg inte hej då!"
Han: "Godnatt!"

För övrigt säger jag alltid godnatt, vi ses imorgon till hunden av typ samma skäl.
Heeelt normalt! :laugh:
Överlevde han natten? :p. Nä hejdå när man ska sova, isch.
 
Kände mig rätt pigg när jag vaknade så gick upp strax efter sambon, skrev en nota medan jag åt frukost och drack kaffe och for in till CG i stan. Behövde handla och dessutom köpa mineraler och himalayasaltsten åt pållan vilket inte går att göra via utlämning sååå var bara att åka in och få det gjort och det helst så tidigt som möjligt! Var i affären och redo att börja scanna 07.15 :p . Hemma igen, plockat in varor, tänt en brasa och ätit lite mellis :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
37 464
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 125
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp