Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv blev jag arg på sambon som säger "hej då" när vi ska sova. Jag har sagt att "hej då" betyder ju ngt helt annat, att man inte ses/ett avsked. Så när han sa "hej då" och inte ändrade när jag sade "hej då" 3 ggr ändrade jag till "vila i frid".
Det tog skruv! "Vad fan, tänk om jag dör inatt för att du säger så?!". Jag väsande med ihopknipta ögon: "Säg inte hej då!"
Han: "Godnatt!"
För övrigt säger jag alltid godnatt, vi ses imorgon till hunden av typ samma skäl.
Heeelt normalt!
Honom borde man avliva.Det var inte länge 'gryningspyromanen' var på fri fot. Han sitter tydligen i förvar igen efter en dag.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/...strom-frihetsberovad--efter-timmar-pa-fri-fot
Överlevde han natten? . Nä hejdå när man ska sova, isch.Själv blev jag arg på sambon som säger "hej då" när vi ska sova. Jag har sagt att "hej då" betyder ju ngt helt annat, att man inte ses/ett avsked. Så när han sa "hej då" och inte ändrade när jag sade "hej då" 3 ggr ändrade jag till "vila i frid".
Det tog skruv! "Vad fan, tänk om jag dör inatt för att du säger så?!". Jag väsande med ihopknipta ögon: "Säg inte hej då!"
Han: "Godnatt!"
För övrigt säger jag alltid godnatt, vi ses imorgon till hunden av typ samma skäl.
Heeelt normalt!