Fan vad surt. Tror du att insättningen av valdoxan kan ha spelat in, eller du kanske aldrig hann börja?Det där jag skrev häromdagen om mitt nya liv utan slutenvård. Glöm det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad surt. Tror du att insättningen av valdoxan kan ha spelat in, eller du kanske aldrig hann börja?Det där jag skrev häromdagen om mitt nya liv utan slutenvård. Glöm det.
Haha, det där gjorde min dag.Min städfamilj höll på att krevera i hallen idag när de kom hem lite tidigare än väntat och jag, med dammsugaren på och ljudboken i ena örat tog för givet att det bara var katten som skrek som vanligt och hojtade ned från övervåningen: "Yes yes, mjaumjau! I know!"
Jag får bjuda på den. De tyckte samtliga att det var hemskt roligt!Haha, det där gjorde min dag.
Läkaren hävdar att det inte spelar in, men jag är skeptisk. Psykologen tyckte jag skulle sluta ta den i smyg..Fan vad surt. Tror du att insättningen av valdoxan kan ha spelat in, eller du kanske aldrig hann börja?
Jag har aldrig haft svårt att sätta in någon annan sort, men jag var jävligt labil i början på denna. Men vet inte alls hur vanligt det är. Och lite svårt att sluta med något i smyg på slutenvården kanske...? Jobbigt hur som helst.Läkaren hävdar att det inte spelar in, men jag är skeptisk. Psykologen tyckte jag skulle sluta ta den i smyg..
Kalas juVi är några utvalda som fått av en extra pott då vi utmärkt oss under pandemin.
Det var igår han så det, hade tänkt sluta ta den då, men tog den av bara farten. Får se vad läkaren säger imorgon.Jag har aldrig haft svårt att sätta in någon annan sort, men jag var jävligt labil i början på denna. Men vet inte alls hur vanligt det är. Och lite svårt att sluta med något i smyg på slutenvården kanske...? Jobbigt hur som helst.
Jag har precis borstat ena katten, iaf halvvägs... nu väntar jag på att andra katten ska komma inom lagomt avstånd så jag kan ta henne också. Båda två hatar bli borstade men de fäller kopiöst så nu har de inget val.
Det är väl som man brukar tjata om med antidepp så att man mår sämre ett tag, samtidigt så finns det ju gränser för hur mycket sämre man står ut med att bli. Lider med dig iaf!Det var igår han så det, hade tänkt sluta ta den då, men tog den av bara farten. Får se vad läkaren säger imorgon.
Jag är inte pepp på att ta den efter de senaste dagarna.
Det vore nåt, så får man nåt gjort av all denna päls Måste nog spara ett år till dockBorsta, karda, spinn och sticka. Det sägs att kattskinn är bra vid värk så en schal eller vantar kanske skulle fungera.
Det vore nåt, så får man nåt gjort av all denna päls Måste nog spara ett år till dock
Det får vi hoppas på, karda och spinna är ju dötråkigt så vette tusan om det någonsin skulle bli klart här...Tror det är ganska många bukefalister som gärna bidrar till ullen. @bettysmatte kanske skulle vilja påbörja ett genuint 1800-tals projekt och karda och spinna
Nja, jag föredrar nog att baka kakor efter gammaldags recept, läsa antika böcker, och liknande....Tror det är ganska många bukefalister som gärna bidrar till ullen. @bettysmatte kanske skulle vilja påbörja ett genuint 1800-tals projekt och karda och spinna