Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Båda knäna gör nu ont, det vänstra som jag slog i under min blackout är lite fotbollsaktig och jag som skulle yoga imorgon. Det blir det nog inte så mycket med. Depp. Så jag tog fram dynan till balkongsoffan, orkade inte tvätta soffan vilket jag borde gjort först, men strunt samma! Nu ligger den där med sina soffkuddar. Blekt och inte direkt tiptop men det får bli en senare fråga. Ingen snö, regn eller storm. 10 grader enligt termometern och vår i luften.

Ibland kan man må bättre av så lite.
 
Min städfamilj höll på att krevera i hallen idag när de kom hem lite tidigare än väntat och jag, med dammsugaren på och ljudboken i ena örat tog för givet att det bara var katten som skrek som vanligt och hojtade ned från övervåningen: "Yes yes, mjaumjau! I know!"
 
Jag har aldrig haft svårt att sätta in någon annan sort, men jag var jävligt labil i början på denna. Men vet inte alls hur vanligt det är. Och lite svårt att sluta med något i smyg på slutenvården kanske...? Jobbigt hur som helst. :(
Det var igår han så det, hade tänkt sluta ta den då, men tog den av bara farten. Får se vad läkaren säger imorgon.
Jag är inte pepp på att ta den efter de senaste dagarna.
 
Det var igår han så det, hade tänkt sluta ta den då, men tog den av bara farten. Får se vad läkaren säger imorgon.
Jag är inte pepp på att ta den efter de senaste dagarna.
Det är väl som man brukar tjata om med antidepp så att man mår sämre ett tag, samtidigt så finns det ju gränser för hur mycket sämre man står ut med att bli. Lider med dig iaf!
 
I normala fall ser jag till att inte jobba kväll/helg och barnhämtning gör dessutom gränsen tydlig trots hemarbete. Blir avsteg från det idag dock, har alldeles för mycket att göra, läsa och förbereda inför möten imorgon.
Så jag har läst mkb medan barnen spelat/tittat på paddan. Nu dags för mat. Mycket nöjd med ny strategi som gjorde avstängningen helt smärtfri.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 123
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp