Det var en bra fråga!Kollar på Lyxfällan. Hur sjutton vågar man medvetet gå in i ett förhållande med någon som har över en miljon i blancoskulder?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en bra fråga!Kollar på Lyxfällan. Hur sjutton vågar man medvetet gå in i ett förhållande med någon som har över en miljon i blancoskulder?!
Det där jag skrev häromdagen om mitt nya liv utan slutenvård. Glöm det.
Då kommer du att sova som en prinsessaHar bäddat rent, duschat och klätt på mig en ren pyjamas
Jag hoppas det! Har promenerat nästan en mil idag också så jag är välrastadDå kommer du att sova som en prinsessa
Ring dom och säg. ''hörde att ni sökte mig '' sen fortsätt därifrån.Har hittat ett jobb som i annonsen låter som ett potentiellt drömjobb, och de kräver inte ens sjutusen års erfarenhet av något som inte finns på mitt CV. Tvärt om så låter det som att det är någon som mig de söker. Hur sjutton ska jag få dem att inse det nu då!? Ska absolut inte söka nu på en gång, ska snarare sova eftersom jag måste upp tidigt, men åh, det där jobbet ska jag söka. Det ligger t.o.m. på lagom avstånd från hemmet.
I vanliga fall tvekar jag inte på min förmåga att skriva, men när de inte ens svarat från vissa jobb jag sökt och de senast idag pratade på nyheterna om rekordmånga långtidsarbetslösa så känns det hela mer tveksamt... Det lär knappast bli bara jag som söker.
Man har tydligen väldigt bra blodcirkulation då.Sitter och grubblar på varför läkaren på VC när jag berättade om mina symtom vad gäller benen frågade om jag haft hårväxt på tårna Glömde fråga skälet till hans fråga.
Kanske finns någon här som är bra på sådant och kan kika lite på det?Har hittat ett jobb som i annonsen låter som ett potentiellt drömjobb, och de kräver inte ens sjutusen års erfarenhet av något som inte finns på mitt CV. Tvärt om så låter det som att det är någon som mig de söker. Hur sjutton ska jag få dem att inse det nu då!? Ska absolut inte söka nu på en gång, ska snarare sova eftersom jag måste upp tidigt, men åh, det där jobbet ska jag söka. Det ligger t.o.m. på lagom avstånd från hemmet.
I vanliga fall tvekar jag inte på min förmåga att skriva, men när de inte ens svarat från vissa jobb jag sökt och de senast idag pratade på nyheterna om rekordmånga långtidsarbetslösa så känns det hela mer tveksamt... Det lär knappast bli bara jag som söker.
Han var väl rädd för att vila i fridIkväll när jag sa "hej då" till sambon när vi skulle sova sa han: "Nej, inte hej då.. god natt!"
Han lär sig!