Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur lyckas du sĂ€tta dit dammgrejen sĂ„ att den inte lossnar, nĂ€r man minst vill?Men den Ă€r ju HELT fantastisk ! ALLT damm fastnar i vippan. Man kommer in och emellan pĂ„ trĂ„nga stĂ€llen utan att behöva helt möblera om pĂ„ hyllor och i fönsterkarmar för att kunna damma. Jag ĂLSKAR min !
Jag har aldrig haft problem med att den lossnar.....Hur lyckas du sÀtta dit dammgrejen sÄ att den inte lossnar, nÀr man minst vill?
Mer skÄp bara!Jag behöver nog göra mig av med nÄgra smycken NÀr allt inte fÄr plats i de hÀr skÄpen trots att jag dessutom har TOLV lÄdor till sÄ Àr det fasen illa!
Visa bifogad fil 67855
Trodde det skulle rÀcka med de hÀr lÄdorna ocksÄ men alla Àr helt fylldaMer skÄp bara!
Det finns nog fler att köpa.Trodde det skulle rÀcka med de hÀr lÄdorna ocksÄ men alla Àr helt fyllda
Visa bifogad fil 67856
MÄste snart köpa en Ànnu större lÀgenhet Jag ska förvisso ha in ett 180x95-bord i mitt arbetsrum och under det kan man ha nÄgra hurtsar tillDet finns nog fler att köpa.
Man kan ha rÀtt höga skÄp ocksÄ, tÀnk ett riktigt bibliotek med en stege som man kan flytta runt.MÄste snart köpa en Ànnu större lÀgenhet Jag ska förvisso ha in ett 180x95-bord i mitt arbetsrum och under det kan man ha nÄgra hurtsar till
Jag Àr mycket nöjd med min inpassning av skÄpen hittade köksstommar pÄ Ikea som passade perfekt över mina vanliga skÄp sÄ jag slÀngde upp fyra stycken sÄna. Jag mÀtte innan med laser och sÄg att det eventuellt skulle gÄ, jag hade ca 1 millimeters marginal mot taket - och det gick!Man kan ha rÀtt höga skÄp ocksÄ, tÀnk ett riktigt bibliotek med en stege som man kan flytta runt.
Visa bifogad fil 67857
FörstÄ vad mycket du skulle fÄ plats med!
Jag sÀger ju stege! Mycket bra inpassning mÄste jag sÀga! Kan hÀnda att jag och maken gjorde en miss nÀr vi köpte bokhyllor tidigt i vÄrt förhÄllande, ja bokhyllorna gick in pÄ höjden nÀr de stod upp, men man Àr ju tvungen att vicka upp dem ocksÄ. SÄ vi har nÄgra som Àr avskavda i bakkant.Jag Àr mycket nöjd med min inpassning av skÄpen hittade köksstommar pÄ Ikea som passade perfekt över mina vanliga skÄp sÄ jag slÀngde upp fyra stycken sÄna. Jag mÀtte innan med laser och sÄg att det eventuellt skulle gÄ, jag hade ca 1 millimeters marginal mot taket - och det gick!
Visa bifogad fil 67858
Jag vill dock inte ha sÄ mycket smycken sÄ högt upp eftersom jag sjÀlv inte Àr sÄ lÄng och det blir bökigt att hitta det man vill ha
à h, vilken jobbig miss! Skönt att ni fick in hyllorna ÀndÄ, skavda eller ejJag sÀger ju stege! Mycket bra inpassning mÄste jag sÀga! Kan hÀnda att jag och maken gjorde en miss nÀr vi köpte bokhyllor tidigt i vÄrt förhÄllande, ja bokhyllorna gick in pÄ höjden nÀr de stod upp, men man Àr ju tvungen att vicka upp dem ocksÄ. SÄ vi har nÄgra som Àr avskavda i bakkant.